خبرگزاری کار ایران

مقیمی با اشاره به ادعای عدم استعفای نجفی؛

سِمت معاونت اقتصادی در سازمان استانداری‌ها وجود ندارد

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور با اشاره به سمت نجفی گفت: سمتی با نام معاونت اقتصادی در سازمان استانداری‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست امروز وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص شبهه برخی از رسانه‌های اصولگرا که مدعی شده بودند نجفی نماینده منتخب مردم تهران در هنگام ثبت‌نام انتخابات مجلس در استانداری سمتی داشته است، گفت: اصلاً سمتی با نام معاونت اقتصادی در سازمان استانداری‌ها وجود ندارد.

او درباره شکایت آیت‌الله سجادی و درخواست او برای بازشماری آرا نیز اظهار داشت: هر داوطلبی که درخواستی برای بازشماری آرا و رسیدگی داشته باشد درخواست او در جلسه مشترک میان هیات‌های اجرایی و هیات نظارت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه یکی از نهادهای نظامی در انتخابات دخالت کرده است، تصریح کرد: هرکسی شکایتی داشته باشد باید به فرمانداری‌ها ارائه دهد. آن شکایت در جلسه مشترک هیات نظارت و هیات اجرایی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مقیمی در پاسخ به این سوال که ‌آیا نامه‌ای از مجلس به وزارت کشور آمده است؟ خاطرنشان کرد: نامه‌ها را باید به فرمانداری بدهند و تا این لحظه نامه‌ای به وزارت کشور یا ستاد انتخابات کشور نرسیده است.

کد خبر : ۳۵۲۱۵۶