خبرگزاری کار ایران

مجمع روحانیون مبارز:

بهترین شیوه اداره کشور تسلیم در برابر خواست و اراده ملت است

مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که اطمینان داریم که تمام انتخابات هایی که در طول عمر مبارک جمهوری اسلامی انجام شده است ودر آینده به خواست خداوند انجام خواهد شد تجربه های نیکی بوده وخواهد بود.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

با سپاس فراوان به درگاه خداوند که تلاش ستایش بر انگیز ملت و دولت در روز جمعه ۷ /۱۲/ ۱۳۹۴ به فرجام نیک رسید وانتخاباتی در خور شأن جمهوری اسلامی ایران با امنیّت و آرامش برگزار شد.

از مقام معظّم رهبری صمیمانه سپاسگزاریم که با دعوت مکرّراز همه ایرانیان برای حضور در پای صندوق های رأی فضای مبارک همراهی وهمدلی را برای مشارکت در این امر سرنوشت ساز فراهم کردند.

از دولت محترم بویژه وزارت کشور واز وزیر محترم کشور که با درایت کافی بستر برگزاری انتخابات ومشارکت شکوهمند علاقمندان به سرنوشت کشور عزیز ایران وسامان بخشیدن به مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی برای سال های پیش رو را فراهم آوردند کمال قدر دانی را داریم .

اطمینان داریم که تمام انتخابات هائی که در طول عمر مبارک جمهوری اسلامی انجام شده است ودر آینده به خواست خداوند انجام خواهد شد تجربه های نیکی بوده وخواهد بود برای ملت عزیز ایران ونیز برای دولت وهمه دست اندر کاران وتأثیر گزاران در انتخابات که بهترین شیوه اداره کشور همان مردم سالاری دینی یعنی تسلیم در برابر خواست واراده ملّت است وشرط لازم در پیمودن این شیوه پسندیده و الهی آن است که هیچ کس خواست واراده خود را هر چند که آن را صحیح وبه صلاح کشور و ملّت می‌داند جانشین خواست و اراده مردم قرار ندهد و همه تلاش کنند تا بستر لازم برای رسیدن مردم به آن چه خود مصلحت می دانند فراهم شود.

مجمع روحانیون مبارز متواضعانه قدردان حضور افتخار آفرین تمام کسانی که به پای صندوق های رأی رفتند و به وظیفه خود عمل کردند بوده وخواهد بود و امیدوار است کسانی که در این نوبت نخواستند هم میهنان خود را در این جشن حضور همراهی کنند در نوبت‌های آینده دعوت رهبری ودیگر علاقمندان به میهن عزیز اسلامی را اجابت کنند.

مجمع روحانیون ضمن تبریک به همه کسانی که موفق به کسب آراء لازم شدند و به مجلس راه یافتند با رعایت تمام ادب می‌خواهد که نصایح امام خمینی قُدّس سرّه را فراموش نکنند وخدای نخواسته غرور ودیگر وسواس نفسانی آنان را از خدمت به مردم وایران اسلامی باز ندارد و امیدوار است کسانی که به این توفیق دست نیافته اند در هر حال در خدمت مردم باشند.

کد خبر : ۳۵۲۰۸۵