خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۶۸ ستاد انتخابات؛

تاجگردون، خجسته و کیخا راهی بهارستان شد

غلامرضا تاجگردون از حوزه انتخابیه گچساران به مجلس دهم راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره ۶۸ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه گچساران و باشت از مجموع ۸۹ هزار ۷۳۳ رای آرای صحیح مأخوذه غلامرضا تاجگردون با کسب ۶۶ هزار ۱۰۳ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین عبدالحمید خدری درحوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم از مجموع ۱۴۱ هزار ۶۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۱ هزار ۹۲۲ رأی وارد بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه دشتستان نیز محمدباقر سعادت از مجموع ۱۰۶ هزار ۳۱۵ با کسب ۳۶ هزار و ۹۱۶ رای وارد مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون نیز از مجموع ۱۸۶ هزار ۶۹۶ آرای صحیح مآخوذه حبیب الله دهمرده با کسب ۱۱۴ هزار و ۴۳۹ رای و احمدعلی کیخا با کسب ۶۶ هزار و ۹۵۰ به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه ساری و میاندورد نیز علی اصغر یوسف‌نژاد از مجموع ۲۵۶ هزار ۳۲۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۱۶ هزار و ۵۴۰ رأی و محمد دامادی با کسب ۶۷ هزار و ۱۵۸ رای به خانه ملت راه یافتند.

در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا از مجموع ۱۰۶ هزار و ۶۳۶ آرای صحیح مأخوذه علی عسگر ظاهری عبده وند با کسب ۲۵ هزار و ۶۴۶ رأی و علیرضا ورناصری قندلی با کسب ۲۳ هزار و ۳۶۷ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین درحوزه انتخابیه همدان و فامنین از مجموع ۲۶۸ هزار و ۷۳۹ آرای صحیح مأخوذه حمیدرضا حاجی بابایی با کسب ۱۳۳ هزار و ۳۴۳ رأی و امیر خجسته با کسب ۸۰ هزار و ۳۰۶ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

در حوزه انتخابیه شادگان نیز مجید ناصری‌نژاد از مجموع ۷۴ هزار ۱۱۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۴ هزار و ۷۱۰ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

کد خبر : ۳۵۱۲۶۳