خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۶۱ ستاد انتخابات کشور؛

نتایج شمارش آرا در ۱۱ حوزه مشخص شد/ رقابت در سراب به دور دوم کشیده شد

نتایج شمارش آرا در ۱۱ حوزه انتخابیه توسط ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره ۶۱ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد از مجموع ۱۱۱ هزار ۸۳۱ رای آرای صحیح مأخوذه محمدرضا صباغیان بافقی با کسب ۲۷ هزار ۴۸۳ و محمدرضا بابایی دره با کسب ۲۲ هزار و ۱۴۱ رای به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین سید حسن حسینی درحوزه انتخابیه شاهرود و میامی از مجموع ۱۳۰ هزار ۳۲۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۹ هزار ۹۷۰ رأی حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، پلدشت و شوط نیز عین الله شریف پور از مجموع ۱۰۹ هزار ۷۶۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷ هزار و ۷۹۹ رأی و محرم اکبرزاده با کسب ۲۰ هزار و ۸۸۴ رای به مرحله دوم راه یافتتند.

در حوزه انتخابیه بوکان از مجموع ۱۰۶ هزار و ۶۰۹ آرای ماخوذه صحیح محمد قسیم عثمانی با کسب ۴۷ هزار و ۱۶۲ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه سراب از مجموع ۷۳ هزار و ۴۹ آرای صحیح مأخوذه یوسف داودی با کسب ۱۶ هزار و ۲۸۴ رأی و محمد نصیرپور سردهایی با کسب ۱۵ هزار و ۱۵ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین درحوزه انتخابیه بابلسر، فریدون کنار از مجموع ۹۱ هزار و ۹۳۵ آرای صحیح مأخوذه ولی الله نانوا کناری با کسب ۳۹ هزار و ۳۱۹ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه اردکان نیز محمدرضا تابش از مجموع ۳۹ هزار ۶۶۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۵ هزار و ۵۷۱ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه نیز محمدرضا امیرحسن‌خانی از مجموع ۱۰۴ هزار ۲۱۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۱ هزار و ۶۱۵ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، سید محمدباقر عبادی از مجموع ۱۷۲ هزار ۵۴۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۹ هزار و ۳۶۱ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه بویین زهرا، آوج نیز روح الله بابایی صالح از مجموع ۸۶ هزار ۴۴۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۳ هزار و ۴۸۶ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

همچنین درحوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از مجموع ۱۸۶ هزار و ۳۴۰ آرای صحیح مأخوذه محمد مهدی برومندی با کسب ۵۵ هزار و ۷۹۷ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

کد خبر : ۳۵۱۱۴۵