خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۵۹ ستاد انتخابات کشور؛

نتایج شمارش آرا انتخابات مجلس در ۱۲ حوزه انتخابیه مشخص شد

نتایج نهایی شمارش آرا در برخی حوزه های انتخابیه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره ۵۹ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه لنگرود از مجموع ۷۵ هزار ۷۳۳ رای آرای صحیح مأخوذه مهرداد بائوج لاهوتی با کسب ۲۸هزار ۸۴۶ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین عبدالغفور امانزاده درحوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از مجموع ۲۴۶ هزار ۷۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۷ هزار ۸۹۴ رأی و نورمحمد تربتی‌نژاد با کسب ۴۷ هزار و ۴۶۷ رای و نبی هزار جریبی با کسب ۴۵ هزار و ۹۴ رای و سید علی طاهری با کسب ۴۳ هزار و ۳۰۱ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نهاوند نیز حسن بهرام نیا از مجموع ۹۰۴ هزار ۳۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۱ هزار و ۱۳۲ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه لامرد و مهر از مجموع ۸۴ هزار و ۵۹۱ آرای صحیح مأخوذه سید محسن علوی با کسب ۴۰ هزار و ۴۱۴ رأی به مجلس راه یافت.

همچنین درحوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن از مجموع ۱۶۲ هزار و ۲۱۵ آرای صحیح مأخوذه بهروز بنیادی با کسب ۴۸ هزار و ۶۶۰ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه آستارا نیز ولی داداشی از مجموع ۴۹ هزار ۷۲۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۴ هزار و ۱۷۳ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه آمل نیز عزت الله یوسفیان ملا از مجموع ۱۸۱ هزار ۹۶۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۸۴ هزار و ۴۵۳ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه الیگودرز، محمد خدابخش از مجموع ۷۱ هزار ۲۰۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۹۹۱ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه شیروان نیز عبدالرضا عزیزی از مجموع ۸۰ هزار ۱۱۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷ هزار و ۱۷۹ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

همچنین درحوزه انتخابیه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۱۰۸ هزار و ۶۹۴ آرای صحیح مأخوذه فرهاد تجری با کسب ۳۰ هزار و ۷۳۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار نیز ایرج بیگدلو با کسب ۲۰ هزار و ۴۹۹ رأی و شکور پورحسین شقلان با کشب ۱۷ هزار و ۴۷۵ رای از مجموع ۱۲۷ هزار و ۸۷۹ آرای ماخوذه به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نیز علی اسماعیلی از مجموع ۱۳۶ هزار ۳۳۳ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۶ هزار و ۸۹۱ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

کد خبر : ۳۵۱۱۲۰