خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۵۲ ستاد انتخابات؛

نمایندگان نقده، بهشهر و فلاورجان مشخص شدند

عبدالکریم حسین‌زاده و علی محمد شاعری با کسب اکثریت آرا به مجلس راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره ۵۲ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از مجموع ۱۳۹ هزار ۴۲۷ رای آرای صحیح مأخوذه حبیب‌الله نیکزاد پناه با کسب ۷۲ هزار ۹۸۵ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین عبدالکریم حسین‌زاده درحوزه انتخابیه نقده، اشنویه از مجموع ۱۱۸ هزار ۶۲۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۶۱ هزار ۹۷۲ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان نیز اردشیر نوریان از مجموع ۱۵۲ هزار ۵۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۲ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه شبستر از مجموع ۷۶ هزار و ۲۲۵ آرای صحیح مأخوذه معصومه آقاپور علیشاهی و علی علیلو با کسب ۸ هزار و ۵۱۱ رأی به مرحله دوم ره یافتند.

همچنین درحوزه انتخابیه بستان آباد از مجموع ۶۲ هزار و ۷۲۱ آرای صحیح مأخوذه محمد وحدتی هلان با کسب ۲۰ هزار و ۶ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه فلاورجان نیز سید ناصر موسوی لارگانی از مجموع ۹۷ هزار ۱۷۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۶ هزار و ۲۰۸ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه نیز علی محمد شاعری از مجموع ۱۶۷ هزار ۶۶۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۷۰ هزار و ۴۰۳ رأی به خانه ملت راه یافت.

کد خبر : ۳۵۱۰۸۲