خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

نهاوندیان: فعالان سیاسی به قاعده بازی پایبند بودند/ انتخابات قانونمندی داشتیم

رئیس دفتر ریاست جمهوری تاکید کرد:با وجود شکل گرفتن رقابت جدی و اینکه فعالان سیاسی و احزاب نظرات متفاوتی با یکدیگر داشتند اما همه به قاعده بازی پایبند بودند و ما انتخابات قانون‌مندی داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، محمد نهاوندیان در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون گزارش بیش از ۱۰ استان را برای من خواندند تا ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه ازدحام در حوزه‌های رای‌گیری نه‌تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.

وی مشارکت بالای مردم در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی و حضور در صحنه برشمرد و اظهار داشت: مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را اجابت کردند و به شایستگی به این موضوع توجه کردند که در این لحظه برای نشان دادن انسجام ملی و برای حراست از امنیت کشور لازم است پای صندوق‌های رأی بیایند و نشان دهند نسبت به آینده کشور احساس مسوولیت می‌کنند.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه امیدوارم این پیام انسجام بر امنیت کشور ما بیفزاید، تصریح کرد: با وجود شور در حضور ما یک آرامشی را هم در صحنه داریم. روال کار کاملا براساس قانون و مقررات بوده و کمترین مشکل در اجرای انتخابات گزارش شده که خود این مساله نشان کارآمدی در اداره این پروژه بزرگ ملی است.

نهاوندیان با تقدیر از فعالان سیاسی خاطرنشان کرد: با وجود شکل گرفتن رقابت جدی و اینکه فعالان سیاسی و احزاب نظرات متفاوتی با یکدیگر داشتند اما همه به قاعده بازی پایبند بودند و ما انتخابات قانونمندی داشتیم.

وی ادامه داد: اگرچه هنوز انتخابات ادامه دارد اما می‌توان با قوت اعتقاد داشت که پیروز این انتخابات ملت ایران و رهبری نظام است.

رئیس دفتر ریاست جمهوری تاکید کرد: در این شرایط که ما در منطقه این مشکلات امنیتی و تزلزل‌ها را در ساختارهای سیاسی شاهدیم اما در ایران اسلامی یکبار دیگر عزت نظام و انسجام ملت به نمایش درآمده و چنانچه رئیس جمهور صبح امروز اظهار کرد، آنچه از صندوق رأی حاصل شود و مجلسی که ترکیبش توسط ملت ایران رقم بخورد مورد احترام همه ملت و احترام و همکاری دولت خواهد بود چون تجلی و اراده مردم است.

کد خبر : ۳۵۰۷۱۱