خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

انصاری: امروز حماسه مردم در سال ۹۲ تکرار می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مطمئناً امروز حضور گسترده مردم برگ زرینی را در تاریخ مردمسالاری دینی کشور ثبت می‌کنند و حماسه مردم در سال ۹۲ تکرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در حاشیه حضور برای شرکت در انتخابات در حسینه جماران در جمع خبرنگاران گفت: امروز خوشحال هستم در حسینه جماران؛ حسینه‌ای که به مدت ۱۰ سال رهبر و پیشوای انقلاب اسلامی از اینجا مردم ایران و مردم جهان را هدایت می‌کردند و به عبارتی قلب انقلاب اسلامی در اینجا می‌تپید، حضور پیدا کنم و در انتخابات رای بدهم.

او با اشاره به حضور گسترده مردم برای رای دادن اظهار داشت: شور و شوق زائدالوصف مردم از اقشار مختلف در نخستین ساعات انتخابات انسان را یاد شور و شوق مردم در دیدار امام می‌اندازد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید براینکه تحت تاثیر این فضای شکوهمند قرار گرفته است، اظهار داشت: من از همه هموطنانم در سراسر کشور و به ویژه مردم تهران تقاضا دارم در کنار صندوق‌های رای حاضر شده و امر انتخابات را به ساعات پایانی نیندازند.

انصاری ادامه داد: مطمئناً امروز حضور گسترده مردم برگ زرینی را در تاریخ مردمسالاری دینی کشور ثبت می‌کنند و حماسه مردم در سال ۹۲ تکرار می‌شود.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: امیدوارم مجلسی معتدل و مقتدر و همراه با دولت شکل بگیرد، زیرا با چنین مجلسی همراه با قوای دیگر مسیر کشور هموار‌تر شده و دولت را در برنامه‌های اقتصادی و ساماندهی معیشت مردم و امرار کشور جهت دهند.

انصاری با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان نیز ابراز داشت: امیدوارم امروز مجلس خبرگانی شکل بگیرد که بتواند اعتماد و اطمینان مردم را به آینده نظام جلب کند.

کد خبر : ۳۵۰۴۳۴