خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله بطحایی ضمن تکذیب ادعای اصولگرایان؛

برداش ناصواب از بیانیه‌ها و حرکات ناشایست به ضرر انقلاب است

ادعای رسانه های اصولگرا مبنی بر نارضایتی آنها از قرار گرفتن در لیست جامعه روحانیت مبارز توسط مراجع تکذیب شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در حالی که رسانه‌های اصولگرا به بیان اظهاراتی از سوی برخی مراجع عظام علیه لیست خبرگان مردم و یاران اعتدال پرداخته‌اند، پایگاه اطلاع رسانی چند تن از مراجع ادعاهای آن رسانه‌ها را تکذیب کرده‌اند.

این رسانه‌ها در اقدامی غیر حرفه‌ای به زبان برخی مراجع ادعاهای کذبی را مطرح کرده و گفته‌اند که حضور آن‌ها در لیست جامعه روحانیت به سرلیستی آیت الله هاشمی بدون هماهنگی با آن‌ها بوده و آن‌ها از این موضوع ناراضی‌اند.

آیت الله بطحایی گلپایگانی در پایگاه اطلاع رسانی‌اش نقل قول‌های منتشر و منتسب شده به خودش را تکذیب کرد و گفت: حمایت اعضای انقلابی از یکدیگر نه تنها باعث افزایش همدلی میان این افراد است، که باعث تضعیف روحیه دشمن نیز می‌شود.

متن تکذیبیه آیت الله بطحایی به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری:
سعی کنید در خبرگان رهبری احترام آقای هاشمی رفسنجانی حفظ شود.

حمایت اعضای انقلابی از یکدیگر نه تنها باعث افزایش همدلی میان این افراد است، که باعث تضعیف روحیه دشمن نیز می‌گردد. در گفت‌وگویی که با (آقایاسر) فرزند آیت الله هاشمی و همچنین خود ایشان انجام شده بود، مباحثی در مورد تحکیم روحیه برادری میان دلتمردان و تلاش بیشتر برای حفظ انقلاب مطرح شد.

با توجه به شرایط حساس انتخاباتی و نفوذ ناگهانی دشمن می‌طلبد که با حفظ وحدت به‌خصوص جهت شرکت در انتخابات از هرگونه برداشت ناصواب نسبت به بیانه‌ها و مصاحبه‌ها، پرهیز و اخلاق اسلامی رعایت شود.

در تاریخ ۲ / اسفند / ۱۳۹۴ عده‌ای از دانشجویان عضو انجمن اسلامی، از بنده درخواست دیدار داشتند.

یکی از سوال‌های آن‌ها راجع به اظهارات رادیو بی‌بی سی در رابطه با لیست خبرگان مردم بود که بنده، تبری خود را نسبت به اظهارات رادیو بی‌بی سی اعلان کردم و قطعاً آیت الله هاشمی و افراد مندرج در لیست خبرگان مردم نیز همینگونه است و نیز به حرکت‌های شخصیت‌کشی که معظم له را هدف قرار داده است اشاره و محکوم کردم.

بنده با برداشت‌های نادرست مخالف هستم و قطعاً اظهارات رادیو بی‌بی‌سی مورد نفرت و تبری جناب آقای هاشمی است که متاسفانه طور دیگری تفسیر شده است.

امید است این حرکات ناشایست تکرار نشود که به ضرر انقلاب و انقلابیون است.

والسلام
سید هاشم بطحائی گلپایگانی
کاندیدای پنجمین دوره خبرگان رهبری استان تهران
۲/اسفند/۱۳۹۴

 

کد خبر : ۳۴۹۳۷۴