خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد:

ایجاد همدلی بین دولت و ملت از اهداف اصلی انقلاب بود

نایب رییس مجلس ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت را یکی از اهداف اصلی انقلاب خواند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد در همایش ملی انتخابات به عنوان همدلی و همزبانی و اخلاق انتخاباتی گفت: یکی از نیازهای امروز و فردای ما نهادینه کردن این تفکر است که هر حرکتی باید با اخلاق دینی همراه باشد، تا ثمربخش شود.

او با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۴ به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری گفت: نامی که ایشان برای امسال انتخاب کردند؛ همانند نام‌های سال‌های دیگر می‌تواند دائمی و همیشگی باشد و نام‌گذاری امسال به نام همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بسیار اهمیت دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر با دقت به این شعار نگاه کنیم، می‌بینیم که شعار همدلی و همراهی یک هدف همیشگی و دائمی است و از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از اهداف انقلاب ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بوده است.

او ادامه داد: هر چقدر این همدلی و همزبانی و این شعار شکل بگیرد و مستحکم‌تر شود ما به آرمان‌های انقلاب بیشتر نزدیک شده‌ایم و همه باید تلاش کنیم تا این شعار شکل بگیرد.

نایب رییس مجلس افزود با اشاره به لزوم توجه به اخلاق انتخاباتی گفت: همه زیبایی‌ها در معروف است و همه زشتی‌ها در منکر و افرادی که با هم همدل و همزبان می‌شوند قطعا به سوی معروف دعوت می‌کنند.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: باید با دقت در راه معروف قدم برداریم و در این راه به آموزه‌های مقام معظم رهبری توجه جدی بکنیم.

کد خبر : ۳۴۹۳۴۷