خبرگزاری کار ایران

اجماع اصلاح طلبان یزد؛

لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت در یزد معرفی شد

شورای اصلاح طلبان استان یزد طی بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم یزد به حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌ها، بر رای موثر و مسئولانه آن‌ها در تعیین جهت گیری‌های مجلس آینده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از یزد، شورای مشورتی اصلاح طلبان در این بیانیه آورده است:

به نام خداوندی که انسان را حاکم بر سرنوشت خویش قرار داد

جریان اصلاحات در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود از مشروطه تا امروز، همواره بر رعایت حقوق مردم و تکیه بر توانایی آنان برای انتخاب راه بهتر تاکید داشته و بر این باور بوده که هرگاه مردم توانسته‌اند با آزادی عمل، دست به انتخاب بزنند، بهترین تصمیم‌ها گرفته شده و این کشور روزهای خوب و پرنشاطی را تجربه کرده است.

بر این اساس می‌پنداشتیم در دوران حاضر که جامعه، امیدوار و خرسند از توفیقات دولت در عرصه بین الملل است و همدلی سران نظام و عقلانیت تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور، یکی از مهم‌ترین موانع پیش روی رشد و توسعه را برطرف نموده، شرایط برای برگزاری انتخاباتی آزادانه فراهم شود تا از رهگذر صندوق‌های آرا و تمکین همگان به تصمیم مردم برای انتخاب مسیر پیش روی کشور، همدلی گسترده‌تری در بخشهای مختلف جامعه به دست آمده و مشکلاتی که به سبب اختلافات و شکاف‌های داخلی پدیدار شده نیز مرتفع شود تا این کشور روزهای بهتری را تجربه کند.

آنچه می‌پنداشتیم محقق نشد و جمعی از بهترین و شایسته‌ترین فرزندان ملت، مجال حضور در عرصه انتخابات را نیافتند تا این شائبه ایجاد شود که گویی قرار است یک جریان سیاسی ریشه‌دار از مدیریت کشور حذف شده و جریان دیگر با برخورداری از حمایت‌های خاص، همچنان در خانه ملت دست‌بالا را داشته باشد.

با این وجود شورای اصلاح‌طلبان در سراسر استان با حفظ امیدی که قوام دهنده هویت ماست، کوشید تا با بررسی در میان نامزد‌هایی که به صورت مستقل در صحنه انتخابات حاضر شده و امکان قرار گرفتن در معرض انتخاب مردم را یافته‌اند، شایسته‌ترین‌ها را برگزیده و به مردم معرفی کند.

خوشبختانه در بررسی نامزد‌های مختلف، با چهره‌های شایسته‌ای آشنا شدیم که می‌توانند همچنان امید به تغییر و اصلاح و بهبود، وضع موجود را حفظ کرده و در صورت کسب اعتماد مردم در رقم زدن فردایی بهتر برای ایران اسلامی ایفای نقش نمایند. بر این اساس شورای اصلاح طلبان در سراسر استان پس از بحث و بررسی چهره‌های مختلف و کسب نظر از نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، لیست کاندیداهای مورد حمایت خود را به شرح ذیل معرفی می‌نماید:

۱) حوزه یزد و اشکذر: مهندس سید ابوالفضل موسوی‌بیوکی

۲) حوزه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم: دکتر علیرضا زارع بیدکی

۳) حوزه تفت و میبد: دکتر کمال دهقانی فیروز آبادی

۴) حوزه اردکان: دکتر محمدرضا تابش

امیدواریم ۷ اسفند شاهد حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق‌ها و رای موثر و مسئولانه آن‌ها در تعیین جهت گیری‌های آینده کشور باشیم. حضوری که بی‌شک تضمین کننده آینده‌ای بهتر برای این کشور است.

کد خبر : ۳۴۸۹۵۰