خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در همایش فراگیر ائتلاف اصلاح‌طلبان:

لیستی که مردم پشتیبانش باشند، هیچ وابستگی به بیگانگان ندارد

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: آنهایی که می‌گویند این لیست متعلق به بی‌بی‌سی است نمی‌دانند که افراد حاضر در این لیست وابسته به مردم هستند و هر لیستی که مردم پشتیبانش باشند هیچ وابستگی به بیگانگان ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مصطفی کواکبیان در همایش ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: ما مجلسی می‌خواهیم که در مورد ممنوع‌التصویری خادمین انقلاب سکوت نکند ما مجلسی می‌خواهیم که در مورد اسیدپاشی به صورت زنان سکوت اختیار نکند. مجلسی که برای موضوع‌های بی‌اهمیت ۲۰۰ امضا جمع می‌کند برچه اساس برای اسیدپاشی به صورت دختران این مملکت حتی یک کمیته تحقیق تشکیل نمی‌دهد. 

دبیر کل حزب مردم سالاری افزود: آنهایی که می‌گویند این لیست متعلق به بی‌بی‌سی است نمی‌دانند که افراد حاضر در این لیست وابسته به مردم هستند و هر لیستی که مردم پشتیبانش باشند هیچ وابستگی به بیگانگان ندارند. 

وی ادامه داد: آنهایی که به رانت و امتیازات غیرقانونی خو کرده‌اند، وابسته به بیگانگان هستند. من این جمله را در مجلس ششم فریاد زدم که فتنه‌گر شمایید، ‌ نفوذی‌ خودتان هستید تا وقتی که مردم هستند اصلاحات زنده است وعده همه ما ۷ اسفند در پای صندوق‌های رای و نوشتن کامل لیست ۳۰ نفره ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان به اضافه لیست ۱۶ نفره خبرگان مردم.

کد خبر : ۳۴۸۹۲۲