خبرگزاری کار ایران

با تایید صلاحیت یک اصلاح‌طلب در زنجان؛

لیست اصلاح‌طلبان زنجان و طارم تکمیل شد

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان ، گفت: با تایید صلاحیت دوباره سید افضل موسوی، لیست نامزدهای نهایی اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجید تقی‌لو رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش‌آمده و حذف چهره‌های رأی‌آور اصلاح‌طلبان در استان زنجان، شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان در حوزه زنجان و طارم علاوه بر سیدافضل موسوی از حجت‌الاسلام کریم مجتهدی که به صورت مستقل وارد رقابت انتخاباتی شده است، نیز حمایت می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان با تاکید بر اینکه، برنامه اصلاح‌طلبان این است که نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که حضور آنان به شکل گیری مجلس عقلانی و خردمدار کمک کند، گفت: سیدابوالحسن رضوی نیز از سوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان به عنوان نامزد مورد حمایت این جریان سیاسی در حوزه خدابنده معرفی شده است.

تقی‌لو، در ادامه با اشاره به معرفی نامزد نهایی اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه شهرستانهای ماهنشان و ایجرود، گفت: با اینکه افرادی در این حوزه انتخابیه شناسایی شده‌اند ولی شورای هماهنگی اصلاح طلبان ترجیح می‌دهد در این حوزه انتخابیه چراغ خاموش حرکت کند و به طور رسمی اعلان حمایت از نامزد خاصی را در برنامه ندارد.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان زنجان در این زمینه تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه نیز اعضای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان برای معرفی نامزد مورد حمایت، تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

او همچنین با اشاره به اینکه از ۹ چهره اصلاح‌طلبی که در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند، ۸ نفر از این تعداد رد صلاحیت شدند؛ گفت: آقای موسوی در لحظات آخر تایید شد و با اینکه فرصت زیادی از اصلاح طلبان گرفته شده اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۴۸۸۱۱