خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

وزیر تعاون احمدی‌نژاد از انتخابات انصراف داد

وزیر تعاون احمدی‌نژاد با صدور بیانیه‌ای از انتخابات انصراف داد.

به گزارش ایلنا، در قسمتی از بیانیه محمد عباسی آمده است: استقلال ایران اسلامی موهبتی الهی است که در سایه رهبری پیامبرگونه امام (ره) و مجاهدت شهدای عزیز و ملت فداکار ایران حاصل شده است. از جمله رهاوردهای افتخارآفرین آن، نعمت آزادی در انتخاب سرنوشت و مشارکت در ایجاد ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است: اینجانب با داشتن تجربه نمایندگی مجلس و دو دوره وزارت و تجارب علمی و تشکیلاتی در نظامات سیاسی، تخصصی و اجرایی کشور، به هدف طرح گفتمانی «کارآمدی، تحول و عدالت اجتماعی» و بر اساس تاکید گروه‌هایی از طبقات اجتماعی جامعه، مخصوصاً جوانان و ورزش دوستان و مجموعه‌ای از اعضای تعاونی‌های مظلوم کشور پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام. حال که برادران تعیین کننده لیست اصولگرایان در تهران، سوابق، مقبولیت و کارآمدی همه اعضای لیست را فرا‌تر از اینجانب تشخیص داده تا این برادرشان را از حضور در صحنه رقابت معاف بدانند، تشکر نموده و خدا را شاکرم.

لازم است یادآوری نمایم که ممکن است گروهی از دوستان نسبت به لیست تعیین شده معترض باشند. کما اینکه عده‌ای نوع چینش آن را از شائبه سهم‌خواهی اعضای کمیته مورد نظر دور نمی‌دانند، اما از لوازم توفیق این است که در حال حاضر همه متحد و منسجم، به نتایج تلاش‌های انجام گرفته احترام گذاشته، آگاهانه و با بصیرت، ملت را سرافراز و دشمنان را مأیوس کنیم. لذا اینجانب ضمن انصراف از این دوره انتخابات، با عنایت بر سطح کارآمدی و مقبولیت فردی هریک از دوستان تعیین شده، و احترام همه کاندیداهای محترم، در مجموع اکثریت افراد تعیین شده را دوستانی متدین و علاقمند به ملت دانسته و برایشان آرزوی توفیق دارم.

 

کد خبر : ۳۴۸۷۷۷