خبرگزاری کار ایران

کولایی در گردهمایی فراگیر اصلاح‌طلبان:

۷ اسفند گام دوم را برای اعتلای ایران برداریم

عضو شورای سیاستگذاری ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: با تلاش و همچنین حفظ وحدت در روز ۷ اسفندماه پای صندوق‌ها می‌رویم تا مجلسی کارآمد و عقل‌گرا متشکل از زنان و مردان برای اجرای مطالبات مردم ایران تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهه کولایی در گردهمایی فراگیر اصلاح طلبان که در سالن حجاب تهران و با حضور چهره‌های برجسته اصلاح‌طلب، اعضای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس و جمع کثیری از جوانان برگزار شد اظهارداشت: ان شاءالله در راهی پای می‌گذاریم که از سویی آرمان‌های مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را تحقق بخشید و از سوی دیگر شیوه اصلاح‌طلبانه و روش عقل محور را برای تحقق این آرمان به اجرا دربیاوریم.

او اضافه کرد: شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مجموعه‌ای از احزاب و اشخاص برجسته ملی را گرد هم آورد تا بر پایه برنامه‌های ارزشمند پیش‌برد دموکراسی در کشور پس از تحقق برجام، گام دیگری را برای تحقق مطالبات مردم ایران همراه با دولت برداریم.

عضو شورای سیاستگذاری ائتلاف اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: خوشبختانه موفق شدیم فهرستی واحد برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی عرضه کنیم که این فهرست حاصل تلاش چندین ماهه احزاب و اشخاص اصلاح‌طلب بر پایه تجربه ارزشمند دهه‌های گذشته است.

او با اشاره به پیروزی جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به عنوان گام نخست، تصریح کرد: امروز آمده‌ایم گام دوم را برای تحقق مطالبات مردم ایران با رویکردی واقع‌گرایانه و عقل‌مدار برداریم.

این نماینده مجلس ششم اعلام کرد: انشاءالله با تلاش و همچنین حفظ وحدت در روز ۷ اسفندماه پای صندوق‌ها می‌رویم تا مجلسی کارآمد و عقل‌گرا متشکل از زنان و مردان برای اجرای مطالبات مردم ایران تشکیل دهیم.

کولایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در ۷ اسفند گام دوم را برای اعتلای ایران و بر پایه منافع ملی با اقتدار برداریم.

کد خبر : ۳۴۸۳۶۵