خبرگزاری کار ایران

بهروز نمعتی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای قرارگرفتن نمایندگان رهروان در لیست «صدای ملت» مذاکره می‌کنم

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس از مسئولیت خود برای قرار گرفتن در لیست «صدای ملت» خبر داد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انجام رایزنی‌ اعضای فراکسیون رهروان ولایت با جریان‌های مختلف سیاسی برای تهیه لیست انتخاباتی، اعلام کرد: تا جایی که اطلاع دارم،‌ هنوز امکان ارائه لیست از سوی رهروان ولایت منتفی نیست اما باتوجه به این‌که آقای جلالی شخصاً در این خصوص رایزنی می‌کنند، باید منتظر اظهار نظر ازسوی ایشان باشیم.

او با بیان این‌که مذاکره و رایزنی برای ارائه لیست‌های مشترک در فضای انتخاباتی امری طبیعی است، گفت: آقای جلالی هم‌اکنون درحال مذاکره با گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا برای قرار دادن اعضای فراکسیون رهروان ولایت در لیست‌های انتخاباتی در تهران و شهرستان‌ها هستند و باوجود آن‌که احتمالاً تا پایان امروز به نتیجه قطعی نمی‌رسند، اما به احتمال بسیار زیاد تا فردا نتیجه نهایی در این خصوص اعلام می‌شود.

نائب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: همان‌طور که مستحضرید، با تشکیل فراکسیون رهروان ولایت سعی کردیم نمایندگانی از همه طیف‌های مختلف اعم از اصلاح‌طلبان، نمایندگان مستقل و همچنین اصولگرایان معتدل را کنار هم قرار دهیم و این مهم در طول چهارسال گذشته محقق شده و در حال حاضر هم سعی می‌کنیم با این جریان‌ها به ائتلاف برسیم.

این نمانیده اصولگرای مجلس نهم با بیان این‌که در ماه‌های گذشته تلاش‌هایی در فراکسیون رهروان ولایت برای فعالیت مشترک انتخاباتی انجام شده، یادآور شد: در این مدت جمع‌بندی‌هایی صورت گرفت و حتی از تعدادی از افرادی که تمایل به حضور در لیست رهروان داشتند، رزومه گرفتیم و بحث‌هایی انجام شد ما تا این لحظه جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته است.

او همچنین با اشاره به احتمال ارائه لیست مشترک با «صدای ملت»، اعلام کرد: رایزنی در مورد قرار گرفتن در لیست «صدای ملت» بر عهده من قرار گرفته و در روزهای گذشته نیز جلساتی برای قرار دادن نام نمایندگان رهروان ولایت در این لیست انتخاباتی انجام شده و امیدواریم به نتیجه برسیم.

نعمتی همچنین در مورد تلاش برای قرار گرفتن نامش در لیستی که شهاب‌الدین صدر تهیه می‌کند، گفت: فعلا از این موضوع خبری نیست.

نائب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: قرار است، جلسه‌های دیگری هم برای ارائه لیست مشترک با «صدای ملت» برگزار کنیم، اما تا این لحظه زمان برگزاری نشست بعدی مشخص نشده‌است.

کد خبر : ۳۴۶۷۲۱