خبرگزاری کار ایران

/روز رهایی ملت ایران/

محجوب: علیرغم محدودیت‌ها امکان انتخاب بهترین‌ها وجود دارد

دبیرکل خانه کارگر گفت: علیرغم محدودیت‌ها امکان انتخاب بهترین‌ها وجود دارد.

علیرضا محجوب که در در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتخابات ۷ اسفند، گفت: در حال حاضر در دوره تبلیغات انتخابات خبرگان قرار داریم و امیدواریم شاهد انتخاباتی پر شور با رای بالا به شخصیت‌های بزرگ نظیر هاشمی باشیم.

او افزود: باید به گونه‌ای باشد که در انتخابات مردم بتوانند بهترین‌ها را انتخاب کنند، اگرچه محدودیت‌هایی وجود دارد اما باز هم امکان انتخاب بهترین‌ها وجود دارد.

محجوب با تاکید بر اینکه خبرگان یکی از مهم‌ترین نهادهایی است که ما با آن سروکار داریم، گفت: داوطلبان باید از افرادی باشند که بتوانند نقش خود را در این مجلس به بهترین وجه ایفا کنند.

دبیرکل خانه کارگر در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی و رد صلاحیت‌ها گفت: اصولاً ما قوانینی داریم که در این موارد تکالیف را مشخص کرده که اغلب این تکالیف نامحدود بوده و اختیارات زیادی را برای گزینش‌کنندگان قائل شده است. ما معتقدیم قانون انتخابات و رفتارهای انتخاباتی باید اصلاح شود.

محجوب تاکید کرد: در انتخابات همه طرف‌ها باید بتوانند مشارکت داشته باشند. امیدواریم با اصلاح رفتارهای انتخاباتی چنین فضایی فراهم شود. ما انتظار داریم با توجه قانون میدان انتخاب قدری باز‌تر شود. ما مشکل اصلی را در قوانین مربوط به انتخابات می‌دانیم.

کد خبر : ۳۴۶۲۲۹