خبرگزاری کار ایران

هادی خانیکی:

انقلاب و اصلاح مقابل هم قرار ندارد/ اصلاحات در امتداد حفظ سرمایه‌های انقلاب است

مشاور رئیس جمهور در امور رسانه و مطبوعات دولت اصلاحات گفت: دوگانه‌ای به اسم انقلاب و اصلاح را در مقابل هم نباید قرار داد، زیرا اصلاحات در امتداد حفظ سرمایه‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، هادی خانیکی دیشب در همایش انقلاب به روایت اصلاحات که به همت جوانان و دانشجویان اصلاح‌طلب و حامی دولت مشهد برگزار شد، افزود: به طور کلی در سپهر اصلاحی، جامعه ما از مفاسد اجتماعی بیشتر دور است، جامعه اصلاحی سیاست می‌ورزد اما همه چیز سیاسی نیست، بلکه امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ... توامان بودند.

مشاور فرهنگی رئیس جمهور در دولت اصلاحات با اشاره به اینکه ما در پی و ضامن جامعه اخلاقی هستیم، افزود: جامعه اخلاقی را می‌توان در پی جامعه اصلاحی، مدنی و جامعه انقلابی تعریف کرد.

او گفت: من فهم اصلاحی از انقلاب را آن می‌دانم که دوگانه‌ای به اسم انقلاب و اصلاح را در مقابل هم قرار ندهیم.

این استاد دانشگاه علامه افزود: در دوران پس از انقلاب مهمترین مسئله شکل‌گیری جامعه و نهادهای مدنی است چرا که نگاه ها به یکدیگر نزدیک شده و باید بتوان نقطه مشترکی بین این نگاه‌ها ایجاد کرد.

مشاور رئیس جمهور در امور رسانه و مطبوعات دولت اصلاحات ادامه داد: اگر جامعه مدنی قوی باشد، اصلاحات هم قوی است، جامعه مدنی وقتی شکل می‌گیرد که گفت‌وگو داشته باشیم.

خانیکی همچنین گفت: دوگانه‌ای به اسم انقلاب و اصلاح را در مقابل هم نباید قرار داد، زیرا اصلاحات در امتداد حفظ سرمایه‌های انقلاب است.

کد خبر : ۳۴۴۶۶۹