خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر دفاع در شرکت صنایع الکترونیک ایران صورت گرفت؛

رونمایی از دستاوردهای نوین سایبری و افتتاح خطوط تولید محصولات ارتباطی پیشرفته

وزیر دفاع با حضور در شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع( صا ایران) از دستاوردهای نوین الکترونیکی، مخابراتی و سایبری رونمائی و همزمان خطوط تولید محصولات ارتباطی پیشرفته دیجیتال و نرم افزار پایه را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم، با تقدیر از متخصصین و دانشمندان پرتلاش صنایع الکترنیک ایران(صا ایران)، دستاوردهای نوین الکترونیکی و مخابراتی را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی و درون‌زا بودن صنعت بومی دفاعی دانست و اظهار کرد: امروز مفتخریم که دستاوردهای پیشرفته ارتباطی و الکترونیکی صنایع الکترونیک ایران(صا ایران) در تراز منطقه‌ای از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و با دستیابی به این فناوری‌های نوین خواهیم توانست از یک شبکه ارتباطی امن چند لایه در بین یگان‌های زمینی، هوائی و دریایی برخوردار باشیم.

وی افزود: این قابلیت‌های مخابراتی و سایبری جدید، نیروهای مسلح پرتوان ما را در مواجهه با جنگ‌های الکترونیکی دشمن برتری خواهد داد و خواهد توانست تأثیر به‌سزائی در موازنه درگیری‌های احتمالی در صحنه رزم ایجاد کند.

وزیر دفاع گفت: با بهره گیری از این سامانه‌های الکترونیکی، مخابراتی و سایبری، امکان شناسائی به موقع تهدید، تحلیل سناریوهای عملیاتی دشمن، توجه ویژه به تهدیدات نوین و اقدام متقابل متناسب با تهدیدات فراهم شده است.

حاتمی افزود: امروز مفتخریم که دانشمندان متخصص و جوان صنایع الکترونیک ایران با اتکا به دانش و تخصص بومی و داخلی با توجه و شناسایی دقیق نیازمندی‌های الکترونیکی و مخابراتی نیروهای مسلح و در تعاملی تنگاتنگ با فرماندهان عرصه رزم و با کمک شبکه گسترده شرکت‌های دانش بنیان، نسبت به تأمین نیازمندی‌های عملیاتی نیروهای مسلح اقدام کرده و از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری کرده‌اند.

کد خبر : ۳۴۴۰۴۹