خبرگزاری کار ایران

حسین کمالی:

رنگ انتخاباتی اصلاح طلبان تصویب نشده است

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: رنگ انتخاباتی اصلاح طلبان تصویب نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین کمالی در جلسه امروز رونمایی از سایت «گام دوم» به عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، درباره رنگ انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: رنگ آبی پیشنهاد شده اما این رنگ تصویب نشده است. با توجه به اینکه رنگ‌های تبلیغاتی در انتخابات ریاست جمهوری کاربرد دارد، به نتیجه خاصی برای انتخاب رنگ نرسیدیم.

او در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات اقتصادی و نحوه تلاش دولت و برنامه‌های اصلاح‌طلبان گفت: بنا نیست با حل مسائل تحریم همه مشکلات اقتصادی حل شود، چون مشکلات اقتصادی ریشه‌ای است و باید به سمت اقتصاد رقابتی پیش برویم.

دبیرکل حزب اسلامی کار افزود: گفت ما برنامه جدیدی ارائه نکردیم، بلکه اساس برنامه ریزی اصلاح‌طلبان توجه به نقاط مغفول قانون فعلی و قانون اساسی است.

وی با اشاره به اینکه در قانون اساسی و چشم‌انداز بیست ساله موارد زیادی بوده که زیاد  مورد توجه قرار نگرفته است،  به برنامه ریزی اصلاح‌طلبان در این زمینه و به خصوص در مورد محیط‌زیست تاکید کرد و افزود: در مورد بحث دولت و عملکرد دولت در زمینه اقتصاد دولت در بدترین شرایط اقتصادی است و بدترین موقعیت را دارد.

کمالی افزود: درآمدهای نفتی در بدترین شرایط خود است و نتیجه‌ای که امروز در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستیم نتیجه عملکرد گذشته است.

دبیرکل حزب اسلامی کار تاکید کرد: میزان درآمد بالای نفت سبب شد که نوعی پرخاشگری سیاسی در مجموعه کسانی که دولت را اداره می‌کردند، شکل بگیرد که این پرخاشگری سیاسی دولت ایران در جهان تبعات بدی داشت.

او خاطرنشان کرد: دولت یازدهم اگر این تلاش را انجام نمی‌داد و به مسائل را حل‌وفصل نمی‌کرد، ورود به عرصه رقابت اقتصادی جهانی هم به تبع آن مشکلات غیرممکن بود چراکه عرصه رقابت جهانی درونگرا و درونزا نیست و نیاز به تعامل دارد.

کمالی متذکر شد: دولت تلاش کرد با حل مسائل هسته‌ای قدری در امور اقتصادی تسهیل شکل بگیرد، اما این بدان معنا نیست که با حل مسائل هسته‌ای همه مشکلات دولت حل می شود.

کد خبر : ۳۴۳۵۳۱