خبرگزاری کار ایران

حداد عادل:

شورای نگهبان اعتراض‌ها را منصفانه بررسی کند

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت:انتظار ما از شورای نگهبان این است که اعتراض‌ها را منصفانه بررسی کنند تا آن‌هایی که شایسته هستند با تجدیدنظر به مردم معرفی شوند،

به گزارش ایلنا، غلامعلی حداد عادل عصر امروز در حاشیه سومین همایش اصولگرایان در ورزشگاه شیرودی در جمع خبرنگاران گفت:‌ خوشبختانه اصولگرایان به لیست نهایی خود برای انتخابات نزدیک شده و از 10 قدم موجود 8 قدم را برداشته‌ایم و طی یکی دو روز آینده امیدواریم فهرست نهایی مشخص بشود.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با ابراز امیدواری از اینکه مقدمات انجام فعالیت‌های انتخاباتی از سی‌ام بهمن ماه آغاز شود، ادامه داد: امیدوارم که اصولگرایان در مجلس آینده از میراث امام و انقلاب حمایت کنند و در آن حضور داشته باشند.

وی با تاکید براینکه تلاش داریم لیستی معرفی کنیم تا اعتماد مردم را جلب کند، یادآور شد:اگر بخواهیم در مورد رد صلاحیت‌ها اقدامی انجام دهیم در درجه اول برای اصولگرایان رد صلاحیت شده رایزنی خواهیم کرد و در مقابل نیز اصلاح‌طلبان هم برای نیروهای خود رایزنی‌هایی را انجام خواهند داد.

حداد عادل با بیان اینکه انتظار ما از شورای نگهبان این است که اعتراض‌ها را منصفانه بررسی کنند تا آن‌هایی که شایسته هستند با تجدیدنظر به مردم معرفی شوند، گفت: در نهایت همه باید تابع حکم شورای نگهبان باشیم.

کد خبر : ۳۴۲۲۳۱