خبرگزاری کار ایران

موسوی لاری در نشست اصلاح‌طلبان:

نمی‌گذاریم مردم نامید شوند/ الزامی نداریم همه جا لیست دهیم

وزیر کشور دولت خاتمی با بیان اینکه الزامی نداریم همه جا لیست دهیم، گفت: نمی‌‌گذاریم مردم نامید شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام موسوی لاری در نشست مشترک اعضای میز استان‌ها و اعضای اصلاح‌طلب نیروهای اصلاح‌طلب سراسر کشور که بعدازظهر امروز -شنبه- برگزار شد، با بیان اینکه یادمان نرفته که شورای شهر اول با چه اشتیاقی شکل گرفت، گفت: در شورای دوم شرایط متفاوت شد که یک دلیل آن ناامیدی مردم از شورای شهر اول بود که باعث یاس مردم شد.

وزیر کشور دولت خاتمی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان قرار نیست از مشی شورای دوم و ریاست جمهوری سال ۸۴ پیروی کند، اظهار داشت: مشی ما، همچون انتخابات ۹۲ است و همان روش را برای انتخابات امسال ادامه می‌دهیم.

او افزود: این حد از رد صلاحیت را پیش بینی نمی‌کردیم، اما راه را ادامه خواهیم داد و با صدای رسا می‌گوییم آنچه اتفاق افتاده را به سود مصالح ملی و عمل به قانون نمی‌دانیم.

موسوی‌لاری متذکر شد: این حد از ردصلاحیت‌ها باعث واگرایی مردم در استان‌های مختلف کشور مثل خوزستان، کردستان، اصفهان، شیراز و ... می‌شود، اما اصلاح‌طلبان نباید اجازه این کار را بدهند و باید کمک کنیم امیدواری مردم حفظ شود.

وزیر کشور دولت خاتمی با ذکر این مسئله که الزامی نداریم همه جا لیست دهیم، خاطرنشان کرد: مهم این است که نگذاریم پازل را یکنواخت بچینند و بازی آنها را به هم بزنیم لذا کاری که باید انجام داد این است که نیروهای باقیمانده را مجددا ارزیابی کرده و به کسانی که احراز صلاحیت نشدند کمک کنند

این عضو مجمع روحانیون با بیان اینکه ردصلاحیت‌ها باعث شد در استان‌ها مشکلاتی را پیش‌بینی شود، اظهار داشت: ما ایجادکننده مشکلات نیستیم و در این شرایط باز هم ما دوستانمان را برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه ممکن است عده‌ای همفکر ما نباشند، تصریح کرد: وقتی بر اساس مصالح ملی عمل بشود، می‌توانیم با آنها هم همکاری کنیم.

کد خبر : ۳۴۰۶۸۰