خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان:

شرایط داوطلبان مورد حمایت بررسی می‌شود/ پیگیری وضعیت نامزدهای رد صلاحیت شده

مسئول روابط عمومی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: رویکرد برنامه‌محور اصلاح طلبان و دیگر حامیان دولت، به آحاد مردم کمک می‌کند، مطالبات خود را در برنامه‌ها جستجو کنند و به لیست‌ها و نه لزوما شهرت افراد رای دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شورای‌عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، پیرو تنظیم و تصویب اولویت‌ها، منشور انتخاباتی، میثاق‌نامه و راهبردهای ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان کشور، رویکردها و برنامه‌های انتخاباتی پیشنهادی برای مجلس‌دهم، در کارگروه تدوین راهبردها و سیاست‌ها به ریاست حسین کمالی، طی جلسات فشرده تنظیم شده و در جلسه این هفته شورای عالی بررسی خواهد شد.

او افزود: رویکرد برنامه‌محور که در این دوره از سوی اصلاح‌طلبان و دیگر حامیان دولت در پیش گرفته شده، به آحاد مردم و رای دهندگان کمک می‌کند، مطالبات خود را در برنامه‌ها جستجو کنند و به لیست‌ها و نه لزوما شهرت‌افراد رای دهند. این رویکرد سبب می‌شود پیگیری وعده‌های انتخاباتی، در قالب برنامه پس از آغاز به کار مجلس دهم بهتر و موثر تر انجام پذیرد.

فخاری درباره کارگروه هماهنگی امور استان‌ها توضیح داد: پس از اعلام وضعیت رد صلاحیت‌ها از سوی هیات‌های نظارت استانی، ضمن ارزیابی مدون وضعیت و پیگیری قانونی و قاطع وضعیت و امور داوطلبان نمایندگی مجلس، آماده‌سازی و برنامه‌ریزی ستادهای استانی و حوزه‌های انتخابیه و نیز بررسی شرایط داوطلبان مورد حمایت در دستور کار این کارگروه قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: کارگروه حقوقی و رایزنی با ریاست محسن رهامی نیز ضمن تدوین گزارش جامعی از وضعیت تأیید صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به صورت مستمر جلساتی با افراد موثر در مورد انتخابات برگزار کرده و پیگیری‌های لازم برای حل مشکل انجام داده است. در این کارگروه همچنین برنامه‌ریزی در موضوع معاضدت حقوقی کاندیداهای اصلاح‌طلب صورت گرفته و آموزش قوانین و دستورالعمل‌های انتخاباتی به اعضای ستادهای کاندیداها را در دستور کار خود قرار داده است.

فخاری درباره وضعیت کنونی ائتلاف افزود: ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در استان‌ها در حال تدارک و برنامه‌ریزی است و ستاد تهران نیز هفته‌های گذشته تمام ارکان مختلف خود اعم از اقشار و اصناف، امور مناطق و نواحی، زنان، حقوقی، رسانه و تبلیغات، جوانان و دانشجو را شکل داده، و برنامه‌ریزی‌های لازم برای راه‌اندازی ستادهای منطقه‌ای، تولید اقلام‌تبلیغی، شروع تبلیغات‌محیطی در سطح شهر، برگزاری همایش‌های دانشجویی انجام گرفته است و با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات فعالیت‌ها روند پرشتاب‌تری یافته و همه اعضا با جدیت و مصمم پیگیر انجام امور هستند.

کد خبر : ۳۴۰۳۸۹