خبرگزاری کار ایران

عارف در جمع خبرنگاران:

در انتخابات مشارکت جدی خواهیم داشت

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: مردم تحت هر شرایطی در این انتخابات حضور جدی خواهند داشت و تا بحال نشان داده‌اند که به منافع ملی نظام توجه دارند و ما هم در انتخابات مشارکت جدی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در حاشیه کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که رایزنی‌هایی که با شورای نگهبان انجام شده تا چه میزان می‌تواند تاثیر داشته باشد، گفت: من اطلاعی در این زمینه ندارم اما ما به تجدیدنظر شورای نگهبان خوش‌بین هستیم و امیدواریم این صحبت‌ها و رایزنی‌ها به نتیجه برسد.

وی درخصوص ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: من در سخنانم تاکید کردم چون این شورا برای اولین بار با چنین ترکیبی تشکیل شده است قطعا می‌توان بعد از انتخابات در آن بازنگری کرد و در ترکیب آن اصلاحاتی را به وجود آورد.

عارف در پاسخ به سوال دیگری درخصوص اینکه اگر رای شورای نگهبان تغییر نکند چه تاثیری در میزان مشارکت مردم خواهد گذاشت، گفت: مردم تحت هر شرایطی در این انتخابات حضور جدی خواهند داشت و تا بحال نشان داده‌اند که به منافع ملی نظام توجه دارند و ما هم در انتخابات مشارکت جدی خواهیم داشت.

کد خبر : ۳۴۰۱۶۸