خبرگزاری کار ایران

خرازی در کنگره ندای ایرانیان:

می‌توان با گفت‌وگو مشکل داوطلبان را حل کرد

خرازی گفت: کشوری که توان گفت‌وگو در سطح جهانی دارد و دولتی که توانسته میراث گفت‌وگوی دولت اصلاحات را احیا کند، امروز هم توان گفت‌وگو برای حل مشکلات نامزد‌ها را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق خرازی در کنگره حزب ندای ایرانیان، دولت خاتمی را پاک‌ترین دولت بعد از انقلاب خواند و با انتقاد از کسانی که تحریم می‌کنند و کسانی که نقش مردم را نادیده می‌گیرند، تاکید کرد: مشارکت اجتماعی تنها جایی است که ما می‌توانیم حرف خود را بزنیم.

خرازی حزب ندا را تداوم حرکت حرکت اصلاحی مردم ایران خواند و گفت: توسعه اقتصادی نیاز به توسعه سیاسی دارد و توسعه سیاسی نیازمند احزاب قدرتمند است.

وی ایستادگی و مقاومت و صبوری را از ویژگی‌های ندا خواند و تاکید کرد: ندا رقیب هیچ حزب اصلاح طلبی نیست و به هیچ وجه جهت تخریب احزاب رقیب کار نخواهیم کرد. ما معتقدیم برای آینده این سرزمین حتی باید از احزاب مخالف خود هم حمایت کنیم.

خرازی اصلاحات را چ‌تر بلندی در دست نیکمردان تاریخ خواند و گفت: کشوری که توان گفت‌وگو در سطح جهانی دارد و دولتی که توانسته میراث گفت‌وگوی دولت اصلاحات را احیا کند، امروز هم توان گفت‌وگو برای حل مشکلات نامزد‌ها را دارد و راهی جز این نداریم.

وی افزود: باید تلاش خود را به کار ببریم که اصلاحات برایند مجلس آینده را حفظ کند.

خرازی گفت: حزب ندای ایرانیان ظریف و سلیمانی را به عنوان شخصیت‌های سال ۹۴ معرفی کرده است و امیدوارم به مولفه‌های جهان جدید و حضور جوانان توجه شود.

کد خبر : ۳۴۰۱۴۱