خبرگزاری کار ایران

نبی‌حبیبی:

نامزدی خارج از ائتلاف اصولگرایان معرفی نخواهیم کرد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده نامزدی را خارج از فهرست شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران و شورای ائتلاف اصولگرایان در استان‌ها معرفی نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نبی حبیبی که در اجلاس سراسری دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به انتخابات و فعالیت های حزب موتلفه اسلامی در شکل گیری وحدت اصولگرایان اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی فعالیت برای انتخابات آینده را از سال ۹۲ آغاز کرد و به این جمع بندی رسید که اصولگرایان در انتخابات آینده تنها یک راه دارند و آن ائتلاف است.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام اصولگرایان در انتخابات بیان داشت: موتلفه اسلامی در انتخابات آینده در سراسر کشور یک نفر را هم مستقل از شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی نخواهد کرد و نامزد های این حزب در غالب شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی خواهند شد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: بحمدالله شورای ائتلاف اصولگرایان تشکیل شده و جلسات شورای مرکزی ان منظم برگزار می شود . حزب موتلفه اسلامی برای اینکه اصولگرایان به وحدت و همگرایی برسند وظایف خود را در حداکثر توانایی انجام داده است.

وی افزود: وضعیت شورای ائتلاف اصولگرایان به گونه ای است که اکثریت قریب به اتفاق سلایق اصولگرایی در ان هستند و هر کسی بخواهد از این ائتلاف کناره گیری کند هزینه سنگینی باید بدهد و کنار رفتن هر تشکلی از این ائتلاف باعث می شود خود ان تشکل یا فرد لطمه بخورد.

حبیبی تصریح کرد: اصولگرایان در انتخابات آینده انشاءالله با یک فهرست و یک صدا حضور پیدا خواهند کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی از اصلاح طلبان و رقبا همواره به دنبال ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان هستند و به همین دلیل اصولگرایان باید مراقب باشند تا هیچ لطمه ای به شورای ائتلاف اصولگرایان وارد نشود.

وی افزود: شورای ائتلاف اصولگرایان به زودی وارد مصادیق می شود و با ساز و کاری که وجود دارد انشاءالله مشکلی وجود نخواهد داشت.

حبیبی در پایان اظهار کرد: امید ما به تداوم ائتلاف اصولگرایان روز به روز بیشتر می شود و الحمدالله اصولگرایان دغدغه ائتلاف دارند.

کد خبر : ۳۳۶۷۴۹