خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

اعدام شیخ نمر و حمله به سفارت عربستان هر دو محکوم است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: پر واضح است بهانه‌جویی‌ها، مانع‌تراشی‌ها، دام‌گستری‌های جریان‌های افراطی و اشخاص معلوم‌الحال همچون رسایی و کوچک‌زاده و گروه‌های خودسر و سردار در حق دولت و ملت پایانی ندارد و آگاهانه و ناآگاهانه به منافع ملک و ملت آسیب فراوان زیان‌باری می‌رسانند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، ضمن محکوم کردن اقدام نسجیده دولت عربستان سعود در اعدام شیخ نمر، از نیروهای خودسر در ایران نیز انتقاد کرد.

این نماینده مجلس نهم حرکات و اقدام گروه‌های خودسر و غیر خودسر، خشونت، رفتارهای نسنجیده فراقانونی و افراطی‌گری را سمّ مهلک پیشرفت و امنیت کشور خواند و اظهار داشت: اعدام شیخ نمر و ورود خودسرها به سفارت عربستان هر دو محکوم است.

او ادامه داد: پر واضح است بهانه‌جویی‌ها، مانع‌تراشی‌ها و دام‌گستری‌های جریان‌های افراطی و اشخاص معلوم‌الحال و گروه‌های خودسر در حق دولت و ملت پایانی ندارد و آگاهانه و ناآگاهانه به منافع ملک و ملت آسیب فراوان زیان‌باری می‌رسانند.

پیرموذن تصریح کرد: بیایید منافع ملی را بر منافع باند اقتدارگرا مقدم داریم و آبروی و کیان نظام را در معرض خطر قرار نداده و به توفیق دیپلماسی‌های سیاسی و اقتصادی دولت آسیب نرسانیم و یادمان باشد که مسئولیت قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در این امر خطیر دوچندان است.

کد خبر : ۳۳۴۸۵۶