خبرگزاری کار ایران

سجادی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخابات۹۲ عبرتی برای اصولگرایان شد/ درصورت عدم ائتلاف مجلس را دو دستی باید به اصلاح طلبان تقدیم کنیم

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان با توجه به وضعیت کنونی رقیب باید بتوانند به انسجام دست پیدا کنند و در غیر این صورت مجلس را دو دستی باید به اصلاح طلبان تقدیم کنند.

کمال سجادی در گفتگو با ایلنا درباره دعوت از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: علاوه بر احزب با افرادی همچون ولایتی، لاریجانی و قالیباف که متعلق به این ائتلاف هستند پس از مدت‌ها اقدام به تشکیل چنین شورایی کردیم.

وی با بیان اینکه این شورا تاکنون رایزنی‌هایی با اقایان لاریجانی و قالیباف برای حضور در جلسات داشته است، گفت: از ۲۲ نفر دعوت به عمل آمده که برخی حضور یافتند و برخی به دلیل مشغله شخصی و کاری نتوانستند بیایند و یا نماینده آن‌ها حضور یافته است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه اصولگرایان برای موفقیت و پیروزی چاره‌ای جز وحدت و ائتلاف ندارند، بیان داشت: این جریان سیاسی با توجه به وضعیت کنونی اصلاح طلبان و گروه‌های مختلف دیگر در کشور باید بتوانند به انسجام دست پیدا کنند در غیر اینصورت مجلس را دو دستی باید به اصلاح طلبان تقدیم کنند و این یک موضوع اجتناب ناپذیر و بدیهی است و همه هم به آن آگاه هستند.

سجادی با بیان اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برای اصولگرایان درس عبرت شد، تصریح کرد: عدم انسجام اصولگرایان برای انتخابات آتی موجب تکرار نتایج انتخابات سال ۹۲ می‌شود.

وی درباره حضور جبهه پایداری به عنوان تشکل تندرو در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان و عدم سنخیت این گروه با دیگر احزاب و تشکل‌های این جریان سیاسی خاطرنشان کرد: این پایداری با پایداری زمان احمدی‌نژاد خیلی متفاوت است و در این مدت قریب به ۵۰۰ ساعت با احزاب موتلفه و ایثارگران جلسه داشتند و در ‌‌نهایت پذیرفتند که محوریت امور انتخاباتی باید جامعه روحانیت باشد و اینکه به آن پایبند باشند.

سجادی در تشریح تفاوت میان پایداری کنونی با پایداری زمان احمدی‌نژاد گفت: فرق که دارد و در حال حاضر هم که احمدی نژاد رئیس جمهور نیست و ارتباطشان هم نسبت به او انتقادی است و پایداری ها اکنون حاضر به پذیرش اصول ما شده‌اند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره فعالیت این جبهه در آستانه انتخابات مجلس گفت: نزدیک به ۵ نفر از اعضای جبهه در ائتلاف حضور دارند و تا زمان برگزاری انتخابات هم اقدام به برگزاری گردهمایی با حضور دبیران کل شهرستان‌ها در تهران می‌کنیم.

کد خبر : ۳۳۳۹۸۰