خبرگزاری کار ایران

فخاری به ایلنا خبرداد:

علی صوفی رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۶۲۶

مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: در جلسه امشب به پیشنهاد دکتر عارف و تصویب سایر اعضا، علی صوفی، وزیر سابق تعاون به عنوان رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران انتخاب شد.

الهام فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تبریک هفته وحدت و زادروز خجسته پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و ششمین امام معصوم حضرت امام جعفر صادق (ع)، از حضور فعال و استقبال گسترده نخبگان و فرهیختگان کشور برای نامنویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به عنوان نشانه علاقمندی، پایبندی و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی یاد کرد.

مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با تاکید بر این همراهی پرشور و آگاهانه داوطلبان، فضای تداوم گشایش مدبرانه و زمینه سازی موثر برای تعامل سازنده سیاسی در کشور را مثبت و فراهم تحلیل کرد.

فخاری همچنین به تقاضای عمومی و  خواسته فعالان سیاسی و احزاب مختلف مبنی بر پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای احتمالی اشاره و اظهار امیدواری کرد دست اندرکاران انتخابات، هیات های اجرایی و نظارت در روند. اقدام ها و بررسی صلاحیت ها این اعتماد ارزنده و نشاط اجتماعی را پاس بدارند.

وی درمورد مصوبات آخرین جلسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت:  در جلسه امشب پیشنهاد جناب آقای عارف رییس شورا و تصویب سایر اعضا، مهندس علی صوفی، وزیر سابق تعاون به عنوان رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز