خبرگزاری کار ایران

سیار در گفت‌و‌گو با ایلنا:

داوطلبان مجلس شورا در قم ۴۰ نفر و نامزدهای خبرگان قم ۱۲ نفر شدند

فرماندار قم با بیان اینکه تا کنون ۱۲۸ کاندیدای خبرگان سایر استان‌های کشور از طریق ستاد انتخابات قم ثبت نام کرده‌اند، گفت: کاندیداهای مجلس قم نیز به تعداد ۴۰ و کاندیداهای خبرگان قم به ۱۲نفر رسید.

 «رضا سیار» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری قم، با اشاره به پایان ساعت کاری ستاد انتخابات قم در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: تعداد کاندیداهای ثبت نام شده برای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، در پایان چهارمین روز ثبت نام از کاندیداهای نمایندگی مجلس، به ۴۰ نفر رسید. 

وی افزود: همچنین در فاصله یک روز فرصت باقی مانده تا پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان، در مجموع ۱۲ نفر از حوزه استان قم، برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان ثبت نام کردند. 

فرماندار قم خاطر نشان کرد: با توجه به موافقت وزارت کشور برای ثبت نام از کاندیداهای خبرگان سایر استان‌های کشور در فرمانداری قم نیز، تا پایان ششمین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان، تعداد کاندیداهای خبرگان ثبت نام شده سایر استان‌ها در فرمانداری قم به ۱۲۸نفر رسیده است. 

وی یادآور شد: فردا چهارشنبه ۲ دی ماه ۱۳۹۴، آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است و از این رو افرادی که می‌خواهند در این انتخابات کاندیدا شوند، هنوز یک روز مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام خود در این انتخابات اقدام کنند. 

سیار افزود: همچنین روز جمعه ۶ دیماه ۱۳۹۴ نیز آخرین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود و از این رو داوطلبان برای کاندیداتوری در این انتخابات، سه روز مهلت دارند.

کد خبر : ۳۳۲۲۰۰