خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در ساری:

هیچگاه از مطالبه‌های بر حق خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم

وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم و رهبری هیچگاه از مطالبات برحقش عقب‌نشینی نمی‌کند و همواره آمادگی دفاعی و تجهیزات لازم را برای مقابله با دشمنان در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سردار حسین دهقان در سومین کنگره شهدای دانشجوی مازندران در دانشگاه پیامبر اعظم (ص) ساری اظهارکرد: اگر طرف مقابل ما به تعهداتش برابر با توافق برجام پایبند نباشد، جمهوری اسلامی نیز آن را اجرا نخواهد کرد و هرگز زیر بار زور قرار نمی‌گیریم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم و رهبری هیچگاه از مطالبه‌های بر حق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و همواره آمادگی دفاعی و تجهیزات لازم را برای مقابله با دشمنان در اختیار دارد.

وزیر دفاع افزود: مذاکرات هسته‌ای ما با کشورهای ۱+۵ و خروج پرونده ایران از پی‌ام دی حقانیت ما و پوچی ادعاهای طرف مقابل را نشان داده است و این موفقیت بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

سردار دهقان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به دنبال کلاهک هسته‌ای و بمب اتمی نبوده و نخواهد بود و پرونده‌سازی برای کشورمان به این بهانه و تحریم‌ها نیز نتوانست ذره‌ای ما را از پایبندی به اصول خارج کند.

وی افزود: ما تجهیزات نظامی مورد نیاز برای دفاع از کشورمان را در برابر تجاوز دشمنان در اختیار داریم و هیچ کشوری جرات تعارض به میهن عزیز ما را نخواهد داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان ما می‌دانند که تحریم ۱۲ ساله بر این ملت کارساز نبوده و ملت توانست با مقاومت و ایستادگی به خواسته‌های به حق خود در داشتن فناوری هسته‌ای برسد و دشمنان ما با تجربه ناکارآمدی تحریم‌ها، تن به مذاکره دادند.

سردار دهقان افزود: ما بزودی شاهد برداشتن تحریم‌ها و اجرای برجام خواهیم بود و امیدواریم که طرف مقابل ما به تعهداتش در این بخش پایبند باشد و در این صورت ما نیز برجام را اجرا و به تعهدات خود عمل می‌کنیم.

وی با قدردانی از برگزاری کنگره شهدای دانشجوی در استان مازندران گفت: برگزاری این کنگره‌ها به معنای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است و ما نیازمند برگزاری چنین رویدادهای مهم فرهنگی در جامعه داریم.

سردار دهقان افزود: جمهوری اسلامی ایران و این آرامش و آسایش در کشور و تمام دستاورد‌ها ما مرهون مقاومت‌ها و ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس است و ما به پیروزی از این شهدا باید راهشان را ادامه دهیم.

کد خبر : ۳۳۲۱۰۳