خبرگزاری کار ایران

غرضی در جمع خبرنگاران:

حرف‌هایم در انتخابات سال ۹۲ فقیهانه بود

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورا و پنجمین دوره انتخابات خبرگان گفت: در صورت پیروزی در انتخابات مجلس و خبرگان در هر دوی آن‌ها حضور پیدا می‌کنم

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور٬ سیدمحمد غرضی در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و در خبرگان رهبری در کدام یک خدمت خواهید کرد٬ گفت: خدمت تفاوتی نمی‌کند اما اگر در هر دو انتخابات رای بیاورم در هر دوی آن‌ها حضور پیدا می‌کنم.

وی پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا شرایط حضور در انتخابات خبرگان را دارد گفت: پس از سوالی که از مجلس خبرگان پرسیدم که چه کسی می‌تواند کاندیدا شود گفتند هر کسی که در امتحان قبول شود و من هم به عنوان عامل فقه و بعد از ۶۰ سال سن تشخیص دادم که امتحان دادم و ثبت‌نام کردم.

وی در انتقاد از برخی مسائل همچون تورم و گرانی در جامعه گفت: پدیده‌های بوجود آمده که اکنون غیر قابل کنترل است و اگر این روال ادامه یابد ظرف ۲۰ سال‌ آینده ۱۵ شهر بزرگ هم که داریم خدایی ناکرده به مکزیکوسیتی تبدیل می‌شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به اینکه چقدر امیدوارید که مورد تایید خبرگان قرار بگیرد٬ گفت: امتحان دادم و نیجه آن هم معلوم خواهد شد و چیزهایی که به صورت فقه یادگرفتم و به آن عمل کردم و حتی مطالبی را که در خدمت حضرت امام راحل در نجف بودم یاد گرفتم لذا برای خودم و آن‌ها به عنوان یک فقیه مجزا ارزش قائلم.

غرضی با بیان اینکه عرائضی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ عنوان کردم همه آن‌ها فقیهانه بود٬ در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و در خبرگان رهبری در کدام یک خدمت خواهید کرد گفت: خدمت تفاوتی نمی‌کند اما اگر در هر دو انتخابات رای بیاورم در هر دوی آن‌ها حضور پیدا می‌کنم.

غرضی در باره اینکه برای شرکت در انتخابات با کدام یک از گروه‌های سیاسی رایزنی کرده‌اید تصریح کرد: هرگز در امور سیاسی عضو هیچ گروهی نبودم و با هیچ کسی هم وارد مذاکره نشدم و جزو کسانی بودم که با مردم کار کردم.

کد خبر : ۳۳۱۵۲۱