خبرگزاری کار ایران

آیت الله ممدوحی در جمع خبرنگاران:

مجلس خبرگان ذخیره نظام است

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری، گفت: مجلس خبرگان رهبری ذخیره نظام و باعث بقای آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری قم، آیت‌الله حسن ممدوحی که ظهر امروز با حضور در محل فرمانداری قم برای کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخاب رهبری از مهم‌ترین کارهای مجلس خبرگان است و از این رو سیاست دینی ما می‌گوید که این مجلس همواره از نظر علم و احاطه و آگاهی و تجربه دربهترین شرایط ممکن باشد؛ از این منظر می‌توان گفت که مجلس خبرگان رهبری ذخیره نظام و باعث بقای آن است. 

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه حل‌و‌فصل مسائل مورد بحث مجلس خبرگان نیاز به رسانه‌ای شدن ندارد، گفت: در مجلس خبرگان رهبری سلسله مباحث و مسائلی مطرح می‌شود که افراد آن را بین خودشان مطرح و حل و فصل می‌کنند. 

وی در ادامه با بیان اینکه برخی که بحث شورایی شدن رهبری را بیان می‌کنند، حرفی مخالف با قانون اساسی می‌زنند، گفت: قانون اساسی ما می‌گوید رهبر باید یک نفر باشد و کسانی که اینگونه سخنان را بیان می‌کنند نیت صالحی ندارند و می‌خواهند در کشور موج و نا‌آرامی ایجاد کنند. 

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه برای شور انتخاباتی خبرگان رهبری اصلاح طلب، اصولگرا نداریم و کسانی که سابقه فرهنگی دارند و البته به ارکان انقلاب اعتقاد دارند می‌توانند در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده و تنور انتخابات را گرم کنند.

کد خبر : ۳۳۱۴۲۵