خبرگزاری کار ایران

مقیمی در جمع خبرنگاران:

ستاد ثبت‌نام در مجلس نداریم/ نام‌نویسی در وزارت کشور یا فرمانداری‌ها انجام می‌شود

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص اینکه شب گذشته وزی کشور گفته بود که نمی‌توانم بگویم هیات‌های اجرایی فراجناحی هستند، خاطرنشان کرد: ما در انتخاب هیات‌های اجرایی قانون را ملاک عمل قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور٬ محمدحسین مقیمی با حضور در جمع خبرنگاران در وزارت کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان می‌کرد آیا ثبت نام از نمایندگان فعلی هم در وزارت کشور انجام می‌شود یا ستادی در مجلس به این امر اختصاص خواهد داشت، عنوان کرد: ستاد ثبت‌نامی در مجلس نداریم همه باید به وزارت کشور یا فرمانداری‌ها برای نام‌نویسی در دو انتخابات مراجعه کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا آماری از حضور چهره‌های سر‌شناس برای ثبت نام در اختیار دارید، گفت: همه چهره‌ها برای ما مطرح و سر‌شناس هستند ما میان کاندیدا‌ها فرقی قائل نمی‌شویم که بخواهیم اخبار برخی از آن‌ها را جداگانه اعلام کنیم. تلاش ما برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی است. 

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص اینکه شب گذشته وزیر کشور گفته بود نمی‌توانم بگویم هیات‌های اجرایی فراجناحی هستند، خاطرنشان کرد: ما در انتخاب هیات‌های اجرایی قانون را ملاک عمل قرار دادیم.

کد خبر : ۳۳۱۳۶۴