خبرگزاری کار ایران

رییس هیات نظارت بر انتخابات تهران:

هنوز مشکلی در جریان انتخابات خبرگان گزارش نشده است

رییس هیات نظارت بر انتخابات تهران اظهار داشت: تاکنون مشکلی گزارش نشده است و امیدواریم در آینده نیز مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مستقر در فرماندهی تهران حجت الاسلام والمسلمین عبدالوهاب میراشرفی در دومین روز ثبت نام کاندیدای مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران درباره نظارت بر روند ثبت نام اظهار کرد: نظارت بر روند ثبت نام براساس قانون انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به لطف خدا تاکنون مشکلی گزارش نشده است و امیدواریم در آینده نیز مشکلی ایجاد نشود، اظهار داشت: در مراحل فعلی نظارت بر ثبت نام کاندیدا‌ها در زمینه کنترل تکمیل مدارکی است از سوی آنها باید ارایه شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شهر تهران ادامه داد: در سامانه وزارت کشور نیز این مراحل کنترل می‌شود و اگر مدرک کاندیدایی ناقص باشد٬ عملیات ثبت‌نام انجام نخواهد شد.

میراشرفی به کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان توصیه کرد با آشنایی با حقوق خود٬ داوطلب شوند و بدانند برای چه کاری می‌آیند.

وی با یادآوری اینکه همین روند در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز دنبال می‌شود٬ تصریح کرد: داوطلبان انتخابات مجلس نیز باید از قبل در جریان مدارک مورد نیاز باشند و تمام مدارک لازم را به همراه خود بیاورند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات درباره نکات زودهنگام انتخاباتی نیز یادآور شد: برخوردبا تبلیغات زود هنگام کاندیدا‌ها بر عهده ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی و ضابطان قانونی افرادی که پس از ثبت‌نام اقدام به تبلیغات کنند برخورد خواهد کرد.

کد خبر : ۳۳۰۶۸۱