خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه‌ای؛

انجمن اسلامی دانشجویان ترقی‌خواه علوم پزشکی همدان اعلام موجودیت کرد

انجمن اسلامی دانشجویان ترقی‌خواه دانشگاه علوم پزشکی همدان، با انتشار بیانیه‌ای و با تأکید بر مشی اصلاح‌طلبانه اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن اسلامی دانشجویان ترقی‌خواه دانشگاه علوم پزشکی همدان، با انتشار بیانیه‌ای و با تأکید بر مشی و منش اصلاح‌طلبانه اعلام موجودیت کرد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ولْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ)

و باید از شما مسلمانان برخی خلق را به خیر و صلاح دعوت کنند و مردم را به نیکوکاری امر و از بدکاری نهی کنند و اینان که به حقیقت واسطه هدایت خلق هستند در دو عالم در کمال فیروز بخشی و رستگاری خواهند بود. (آل عمران-۱۰۴)

انَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِصْلاحِ فى أُمَّةِ جَدّى
انگیزه‌ام از قیام، اصلاح امت جدم رسول خدا (ص) است. (امام حسین (ع))

سپاس ایزد منان را، که بستری برای اندیشه‌های جوان گسترانید تا به یاری تدبیر و تعامل مسئولان محترم دانشگاه، دریچه این و بر فضای خردورزی بگشاییم.

بر همگان روشن است که دانشگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه و شأنی والا دارد که بی‌شک این جایگاه محصول نگرشی است که از چشمه ی زلال دین مبین اسلام سیراب می‌گردد، نگاهی که همواره در نظرات و سخنان رهبری عزیز ایران اسلامی متبلور و برجسته است و آن تکریم علم وعالمان است؛ نگاهی که مبدع و مروج «آزاداندیشی» است.

اکنون که ما، به نمایندگی بخشی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان، توانسته‌ایم از پس راهی بس طولانی در چنین بستری متعالی جوانه بزنیم؛ با دستانی گرم وذهنی پویا متکی به خردجمعی، خردورزی، آزاداندیشی به صاحبان اندیشه سلام می‌کنیم و در تشکل نوپای «انجمن اسلامی دانشجویان ترقی‌خواه دانشگاه علوم پزشکی همدان»، تمام تلاش خود را توشه ی راه کرده، تا در بستری قانونی و با التزام به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه بسط اندیشه، تعامل و دفاع از منافع ملی و کیان ایران عزیزمان، که حاصل و خون‌بهای رشادت شهیدان و ایثارگران، سرفراز این مملکت است، فروگذار ننماییم.

انجمن اسلامی دانشجویان ترقی‌خواه دانشگاه علوم پزشکی همدان، با تأکید بر مشی و منش اصلاح‌طلبانه، و پاسداشت حماسه ی ملی خرداد ۹۲ و در چهارچوب شعار خردمندانه ی «تدبیر و امید» دولت یازدهم، سعی در فروزان نگاه داشتن امید و گستراندن تدبیر در فضای دانشگاه خواهد داشت و در این راه همواره پیشگام دوستی، تعامل و پویایی خواهد بود و با توجه به خاستگاه خود از دانشگاهیان محترم، دانشجویان و اساتید، می‌خواهد که در رسیدن به این اهداف، راهنمایی و همراهی خود را از ما دریغ ندارند.

 انجمن اسلامی دانشجویان ترقی خواه دانشگاه علوم پزشکی همدان

 آذر ماه یک‌هزار و سیصد و نود و چهار

کد خبر : ۳۲۶۵۴۶