خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی:

هفتم آذر، روز دریادلانی است از جنس غیرت و افتخار

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به مناسبت 7 آذر روز نیروی دریایی‌‌ارتش پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر فرزاد اسماعیلی به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم آذرماه، روز دریادلانی است از جنس غیرت و افتخار؛ روزی است برای تکریم رشادت‌ها و جانفشانی‌های دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ابتدای جنگ‌تحمیلی و در عملیات‌مروارید به عنوان مؤثرترین عملیات دریایی دفاع مقدس، عزت آفرین و جاودانه شدند.

در این روز یادها و خاطره‌ها از خالقان آن صحنه‌های زیبای عاشقی و جانبازی در عرصه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی قدردانی می‌کنند و این نشان از راز جاودانگی آن حماسه آفرینی‌های بزرگ است که هیچگاه از اذهان این ملّت شریف پاک نخواهد شد.

مرحبا بر غیرت و آزادگی شهدای پرافتخار سهند و سبلان و ادامه‌دهندگان راه آنان که هم اکنون نیز اندیشه و فکرشان، حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از حریم ولایت است و با اراده‌ای پولادین همچون شمشیری آخته، آب‌ها را می‌شکافند تا راهبرد دشمن را در عرصه دریا به چالش بکشانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی، فرا رسیدن هفتم آذرماه و حماسه باشکوه دریادلان نیروی‌دریایی را که در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، نغمه سرخ شهادت را سرودند، به همه هم‌رزمان غیور و سلحشورم در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

امید است در سایه رهبری‌های فرماندهی معظّم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(دامت‌برکاته)همواره نظاره‌گر توفیقات روزافزونتان در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

کد خبر : ۳۲۵۹۰۰