خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

پاسخ فرمانداری اندیمشک به خبر ایلنا

فرمانداری اندیمشک با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) توضیحاتی در مورد یک خبر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا٬ متن نامه فرمانداری اندیمشک به ایلنا به شرح زیر است:

احتراماً نظر به انعکاس خبر لغو همایش در امتداد تدبیر با سخنرانی دبیرکل حزب مردم سالاری که به نقل از آن خبرگزاری در سایر رسانه‌ها منعکس شده و بازتاب‌هایی داشت، لذا نظر به اهمیت موضوع و برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای در این خصوص به اطلاع می‌رساند این همایش با دعوت گروه‌هایی از شهرستان و با هماهنگی فرمانداری برای عصر روز شنبه مورخ ۳۰/۸/۹۴ برنامه‌ریزی شده بود که به‌رغم انجام هماهنگی‌های اولیه برای صدور مجوز برگزاری این همایش به دلیل عدم جمع‌بندی میزبان همایش در برگزاری آن برنامه مذکور از سوی میزبان لغو گردید.

لذا این همایش منع قانونی نداشته و فرمانداری نیز به عنوان عالی‌ترین نهاد دولت در شهرستان اندیشمک ضمن احترام به تمام گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی، برنامه‌های احزاب قانونی کشور را با محور قرار دادن قانون حمایت می‌کند. ضمن اینکه این همایش با هدف معرفی رئیس دفتر حزب مردم سالاری در شهرستان برنامه‌ریزی شده بود و نیروی انتظامی شهرستان نیز به عنوان مجری برقراری نظم امادگی کامل برای برگزاری آن داشته است.

همچنین جهت اطلاع با توجه به انتقاد و مخالفت عده‌ای از شهروندان نسبت به برگزاری همایش مذکور، این افراد با تجمع دوستانه در فرمانداری و طی جلسه‌ای با فرماندار شهرستان دغدغه و دلایل خود را مبنی بر لغو آن اعلام داشتند. البته قابل ذکر است یکی از حاضران این جلسه به انصراف میزبان همایش قبل از این تجمع اذعان کرد.

در پایان تاکید می‌شود هر کدام از احزاب رسمی کشور که از ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور مجوز رسمی گرفته باشند می‌توانند با هماهنگی لازم با فرمانداری شهرستان و دریافت مجوز قانونی اقدام به برگزاری همایش نمایند.

با تشکر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اندیشمک

کد خبر : ۳۲۴۱۶۷