خبرگزاری کار ایران

در دیداری مطرح شد؛

دعوت اعتدال و توسعه از سیدحسن خمینی برای حضور در انتخابات خبرگان

حزب اعتدال و توسعه رسما از سید حسن خمینی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، حزب اعتدال و توسعه رسما از حجت الاسلام سید حسن خمینی درخواست کرد با اعلام کاندیداتوری، در انتخابات آتی مجلس خبرگان شرکت کند.

این درخواست در جریان دیدار اعضای شوراهای استانی حزب اعتدال و توسعه با سید حسن خمینی مطرح شد. در این دیدار که امروز (پنجشنبه) در محل حسینیه جماران برگزار شد، مرتضی بانک عضو شورای مرکزی و رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه، به نمایندگی از دیگر اعضای حزب طی سخنانی خطاب به سید حسن خمینی گفت: حضور شما در انتخابات مجلس خبرگان درخواستی از سوی همه علاقمندان و وفاداران به نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی و مقام معظم رهبری از جمله حزب اعتدال و توسعه است.

وی با تاکید بر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه اجتماعی، ایجاد وفاق و همدلی میان احاد ملت است که قطعا در توسعه و اعتلای کشور نقشی موثر خواهد داشت.

به گفته بانک، حفظ و ارتقای دستاوردهای موجود از جمله در حوزه اجتماعی، در گرو ورود کاندیداهایی معتقد به نظام و رهبری، متخصص و علاقمند به توسعه ایران و به دور از افراط و تفریط است.

رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه ورود چهره‌هایی مقبول مانند حجت الاسلام سید حسن خمینی به عرصه انتخابات مجلس خبرگان را در دستیابی به این امر بسیار ضروری دانست.

کد خبر : ۳۲۳۳۳۸