خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

ترک همدانی: مسائل دادگاه را منتشر نکنید/ مرتضوی: شما شکایت کنید

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران درباره جزییات دادگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید مرتضوی پس از پایان جلسه امروز دادگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  دو شکایت علیه من مطرح شد که یکی شکایت وکیل سازمان تامین اجتماعی و تحقیق و تفحص مجلس و دیگری مربوط به گروه پالیزدار بود.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: شکایت گروه دوم در این زمینه بود که چرا از منزلشان بازرسی شده است که البته پس از  تفهیم اتهام از خود دفاع کردم.

ترک همدانی: مسائل دادگاه را منتشر نکنید/ مرتضوی: شما شکایت کنید

وکیل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به اظهارات مرتضوی اظهار داشت که شما نباید این مسائل را منتشر کنید که مرتضوی با طنز پاسخ داد «شما هم شکایت کنید!»

دادستان پیشین تهران ادامه داد: بازرسی منزل متهمان بر اساس گزارش حفاظت اطلاعات قوه قضاییهبود که بازپرس به آن رسیدگی کرد و اسناد سازمان بازرسی از منزل متهمان کشف و بیرون آورده شده بود و با انجام بازرسی اسناد سازمان بازرسی که جنبه محرمانه‌ داشت از منزل کشف شده است؛ بنابراین اقدام ما قانونی بوده است.

فروش ۱۶۷ شرکت تامین اجتماعی به بابک زنجانی صحت ندارد

مرتضوی همچنین گفت: فروش ۱۶۷ شرکت تامین اجتماعی به بابک زنجانی که مطرح شده٬ وجود خارجی ندارد و من گفتم که اگر یک شرکت واگذار شده، سند واگذاری و سند انتقال آن را ارائه کنند که البته بازپرس در این مورد قرار منع پیگرد صادر کرد.

تفاهم‌نامه با بابک زنجانی

مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی در مورد تفاهم نامه‌ با بابک زنجانی گفت: پس از تفاهم نامه با بابک زنجانی٬ وی به حساب ارزی تامین اجتماعی در مالزی پول واریز می‌کند.

وی ادامه داد: چند روز بعد از واریز ٬ آمریکا و اتحادیه اروپا به خاطر تحریم این حساب را توقیف می‌کنند که البته در بند قرارداد آورده بودیم اگر پولی تحریم شد ما هیچ شرکتی را واگذار نمی‌کنیم که گمان می‌کنم رقم آن حدود ۴۴۲ میلیارد ین ژاپن است که در حساب تامین اجتماعی وجود دارد.

کد خبر : ۳۲۲۴۱۳