خبرگزاری کار ایران

منصوری آرانی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

انگ نفوذی زدن به مسئولان از نفوذ واقعی دشمن خطرناک‌تر است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: خطری که حتی از نفوذ دشمن خطرناک‌تر است٬ این است که به مسئولان انگ نفوذی بزنیم.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا در بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به سوءاستفاده جریان‌های تندرو از مسئله «نفوذ» اظهار داشت: سوءاستفاده از موضوعات راهبردی به صلاح نظام و کشور نیست و باید جلوی آن گرفته شود و کسی اجازه ندارد سخنان مقام معظم رهبری را دستاویز رفتارهای سیاسی و جناحی کند.

وی افزود: بعضاً برخی خطیبان و سخنرانان بی‌توجه به جایگاه خود می‌گویند در مسئولان نفوذ صورت گرفته که این مسئله بسیار خطرناک است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: در برخی مواقع مسئولان به دلیل اینکه وزیر فرمانده یا هر مسئولی دستوری را براساس بررسی‌های کار‌شناسی خود ابلاغ می‌کند و آنها نمی‌خواهند این دستورها را عملی کنند٬ می‌گویند در آن مسئول نفوذ صورت گرفته است.

منصوری آرانی تصریح کرد: خطری که حتی از نفوذ دشمن خطرناک‌تر است این است که به مسئولان انگ نفوذی بزنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات اخیر زاکانی در خصوص ادامه فعالیت کمیسیون برجام به ریاست وی اعلام کرد: به هر حال هر کسی می‌‌تواند مدعی شود که برای خود در مجلس کمیسیونی داردو بر آن ریاست کند٬ اما کمیسیون برجامی که ما از آن مطلعیم به پایان کار خود رسیده است و پس از قرائت گزارش در صحن تشکیل جلسه نداده و نخواهد داد.

وی افزود: هم اکنون ادامه کار به کمیسیون امنیت ملی واگذار شده و هیات رئیسه مجلس نیز به آقای زاکانی ابلاغ کرده که تمامی مستندات کمیسیون ویژه بررسی برجام را به کمیسیون امنیت واگذار کند.

آرانی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تکرار مکرر این ادعا از سوی زاکانی واگذاری بررسی برجام به کمیسیون امنیت اتفاق خواهد افتاد٬ تصریح کرد: آقای بروجردی به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی باید این موضوع را اعلام کند و در پی دستور هیات رئیسه هر چه سریع‌تر این اتفاق میسر شود.

کد خبر : ۳۲۱۰۷۰