خبرگزاری کار ایران

روایت جعفرزاده از جلسه سرافراز با نمایندگان؛

چرخش نقوی‌حسینی به طرف جبهه پایداری باعث لغو عضویتش از رهروان ولایت شد

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در مجلس گفت: مجموع صحبت‌ها، اظهارنظرها و نحوه برخورد آقای نقوی‌حسینی در نشست فراکسیون رهروان با رئیس صداوسیما موجب رنجش خاطر آقای نعمتی و دیگر اعضای فراکسیون رهروان شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اعلام خبر موافقت لغو عضویت سیدحسین نقوی حسینی از فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: در جریان تشکیل کمیسیون برجام،‌ آقای نقوی‌حسینی با رای فراکسیون رهروان در این کمیسیون حضور یافت و طبیعتاً‌ از ایشان انتظار می‌رفت بیش از این نظر اعضای فراکسیون رهروان را در کمیسیون برجام مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: به هر حال آقای نقوی‌حسینی بنابر تشخیص شخصی‌شان به‌گونه‌ای دیگر عمل کردند و پس از ادامه این رویکرد در جریان حضور رئیس سازمان صداوسیما در جلسه فراکسیون رهروان، این تصمیم اتخاذ گردید.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به این سوال که آیا خبر درگیری لفظی بین بهروز نعمتی و وی در جلسه‌ای که فراکسیون رهروان میزبان آقای سرافراز بود، صحت دارد، گفت: درگیری لفظی خاصی نبود. در آن جلسه هنگامی که آقای نعمتی درحال صحبت و انتقاد از عملکرد صداوسیما بود، آقای نقوی‌حسینی ناگهان صحبت وی را قطع کرد و مدعی شد که انتقاد از صداوسیما در بازتاب جلسات کمیسیون برجام و مسائل دیگر درست نیست و صداوسیما عملکرد خوبی داشته و آقای نعمتی هم از او خواست اجازه دهد صحبت‌هایش را تمام کند و بعد از صداوسیما دفاع کند. 

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد:‌ مجموع صحبت‌ها، اظهارنظرها و نحوه برخورد آقای نقوی‌حسینی موجب رنجش خاطر آقای نعمتی و دیگر اعضای فراکسیون رهروان شد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کدورت خاطر نقوی‌حسینی از فراکسیون رهروان ارتباطی به از دست دادن جایگاه سخنگوی کمیسیون امنیت دارد، گفت: فکر می‌کنم همه این عوامل دست به دست هم داد. به‌طور کلی چرخش آقای نقوی‌حسینی به سمت جبهه پایداری در این تصمیم فراکسیون رهروان تاثیرگذار بود و نهایتاً منجر به تصمیم شورای مرکزی مبنی بر لغو عضویت وی گردید.

کد خبر : ۳۱۹۱۹۸