خبرگزاری کار ایران

فتاحی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

مشکل اشتغال با سخنرانی‌های احساسی حل نخواهد شد

نماینده مردم شهربابک در مجلس با تاکید بر لزوم توجه به رفع مشکل بیکاری، خواستار توجه ویژه به تذکرات 4 وزیر اقتصادی و رسیدگی به وضعیت صنعت و بیکاری شد.

به گزارش ایلنا، حسین فتاحی در نشست علنی امروز (دوشنبه 4 آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مسئولان توجه ویژه به عبرت‌های عاشورا داشته باشند که می‌تواند بصیرت دهد و انسان را به راه راست هدایت کند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به دلیل کم‌تحرکی در فاجعه منا و عدم پیگیری جدی و قاطعانه حقوق مردم تذکر می‌دهم.

وی گفت: خاندان صهیونیستی-وهابی آل‌سعود حاجی‌ها را به کام مرگ کشاند و هزاران نفر از حجاج جان دادند و تعدادی نیز مفقود هستند که باید زودتر تکلیف مفقودین مشخص شود.

فتاحی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: باید به تذکرات 4 وزیر اقتصادی توجه ویژه شود و به وضعیت صنعت و بیکاری مورد رسیدگی جدی قرار گیرد زیرا در حال حاضر بازار در رکود خطرناک و در حد ورشکستگی قرار گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد:‌ رئیس جمهور در شعارهای انتخاباتی خود گفت که چند روزه مشکل بیکاری را حل می‌کند، آیا بعد از گذشت 700 روز مشکل بیکاری را برطرف کرده است؟ یا به خیل بیکاران افزودند؟ چه کسی باید پاسخگوی بیکاران تحصیل‌کرده باشد؟ آیا با سخنرانی‌های احساسی و متهم کردن دیگران، مشکل اشتغال حل خواهد شد؟

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش توجه کند که کم‌کم سم وارد بخش آموزش و پرورش کشور می‌شود، و همه مدیران براساس موضوعات سیاسی و جناحی انتخاب می‌شوند و برخی از حامیان فتنه و کسانی که در فتنه نقش داشتند به کار گرفته می‌شوند.

فتاحی با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت آلودگی کارخانه ذوب مس حوزه انتخابیه خود گفت:‌ متاسفانه با وجود پیگیری‌های زیاد مردمی تنها بخشی از خسارت ناشی از فعالیت کارخانه به مردم پرداخت شده است، بنابراین باید به این وضعیت رسیدگی جدی شود.

کد خبر : ۳۱۶۴۷۳