خبرگزاری کار ایران

خاتمی در دانشگاه امیرکبیر:

مدعیان جنگ کمترین حضور را در دفاع مقدس داشته‌اند

عصر امروز مراسم جنگ‌نامه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر باحضور «صادق زیباکلام» و «محمدعلی باشه‌آهنگر» برگزار شد که در حاشیه این مراسم پیام ویدئویی «محمدرضا خاتمی» به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدای مراسم مراسم جنگ‌نامه کلیپی به نمایش درآمد که در آن محمدرضا خاتمی فعال سیاسی اصلاح‌طلب به بیان مواضع خود درباره دفاع مقدس پرداخت.

رضا خاتمی در این پیام گفت: هیچ ارزشی بالاتر ازدفاع وجود ندارد و افرادی که در دفاع مقدس حضور داشتند، ارزشمندترین انسان‌ها بودند.

نائب رئیس مجلس ششم با بیان اینکه افرادی با انواع گرایش‌های سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و لیبرال‌ها  در جبهه‌ها حضور داشتند، یادآور شد: اگر دفاع مقدس را به یک گرایش سیاسی محدود کنیم، در واقع به رزمندگان دفاع مقدس ظلم کرده‌ایم.

وی افزود: تامین امکانات اولیه زندگی برای کسانی که در جنگ حضور داشتند باید مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد.

خاتمی با انتقاد از افرادی که در مراسم تشییع شهدای غواص منافع سیاسی و جناحی خود را مطرح کردند، گفت: متاسفانه امروز افرادی مدعی جنگ هستند که کمترین حضور را در دوران دفاع مقدس داشته‌اند و رزمندگان واقعی دفاع مقدس بی‌ادعا هستند.

وی با انتقاد از افرادی که به اسم دفاع‌مقدس به جوانان حمله کردند و آنها را اذیت کردند٬ گفت: وقتی این رفتارها در جامعه رخ می‌دهد جوانان نسبت به دفاع مقدس و ارزش‌های اسلامی بی‌علاقه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، صادق زیباکلام و محمدعلی باشه‌آهنگر سخنران این مراسم پلی‌تکنیک هستند.

کد خبر : ۳۱۴۸۷۶