خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله یزدی:

جریان‌های انحرافی در پی ترویج قمه‌زنی و مباحث اختلاف‌انگیز هستند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اهمیت ماه‌های محرم و صفر را خاطرنشان کرد و گفت که هرچه داریم از محرم و صفر است و انقلاب ما از اباعبدالله الحسین سرمشق گرفته است.

به گزارش ایلنا٬ آیت‌الله محمد یزدی در دیدار مسئولان هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) به تلاش‌های دشمنان شیعه و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و تاکید کرد: امروز دشمن از همه ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی و تبلیغی استفاده می‌کند تا نسل جوان ما را با دین و فرهنگ دینی بیگانه کند و ما وظیفه داریم در مقابل این تهاجم‌ها از همه وسایل و ابزارهای امروزی استفاده کنیم تا این توطئه‌ها خنثی شوند.

وی با بیان نقش رهبری در جامعه و تاثیرگذاری آن در جهان امروز اظهار کرد: امروز همه باید قدر نعمت بزرگ رهبری را بدانیم و متوجه باشیم که در همه بحران‌ها و مشکلات رهبر آگاه و بیدار و جامع‌الشرایط ما هستند که موجب حفظ منابع دنیوی و اخروی همه آحاد مردم بوده‌اند و با هدایت‌های خویش و مواضع روشن و قاطع خود جامعه را از بحران عبور دادند.

وی با اشاره به فاجعه منا نیز گفت: اگر تشر و اعلام قاطع فرمانده کل قوی و رهبر شجاع نبود عربستان در مقابل ایران و دیگر کشور‌ها رفتار صحیح نمی‌کرد و برخورد رهبری باعث شد دیگر سران کشور‌ها هم موضع بگیرند و این نعمت بزرگ نقش و تاثیر کلام رهبری را ما باید قدر بدانیم.

رییس مجلس خبرگان از استقبال گسترده جوانان در هیئت خادم‌الرضا ابراز خرسندی و تاکید کرد: این میزان حضور جوانان که سرمایه‌ای مذهبی است باید به خوبی حفظ شود و مواظبت کنید از شعائر حسینی که دچار آسیب‌های حاشیه‌ای نشود.

وی مسئولان خادم الرضا را نسبت به جریان‌های انحرافی که در مقابل سخن و نهی رهبری سعی در ترویج مسائلی مثل قمه‌زنی یا مباحث اختلاف‌انگیز دارند هشدار داد و از هیات‌های عزاداری خواست که مواظب تحرکات این جریان‌های وابسته به بیگانه باشند.

کد خبر : ۳۱۳۸۴۵