خبرگزاری کار ایران

اشرفی اصفهانی:

برخی جلوتر از امام (ره) و رهبری حرکت می کنند

فرزند آیت‌الله اشرفی اصفهانی از آیت‌الله هاشمی به عنوان شخصیتی فرهیخته و تفکر یاد کرد و گفت: بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون این نهضت و انقلاب زنده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی‌اصفهانی در مراسم سالگرد شهادت شهید محراب آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی گفت: لازم است تا من تشکر ویژه‌ای از یکی از استوانه‌های استوار نظام و یاران بزرگ امام که همراه با رهبری دو ستون برای انقلاب و نظام هستند، داشته باشم. 

وی با یادآوری آشنایی ۵۰ ساله خود با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: ایشان شخصیتی بزرگ، متفکر، فرهیخته است که شناسنامه نظام توسط ایشان رقم خورده است. 

رئیس هیات بدوی شماره یک با بیان اینکه بزرگانی چون بهشتی‌ها، مطهری‌ها، قدوسی‌ها و... رفته‌اند و اکنون ما باید از بزرگان باقی‌مانده محافظت کنیم یادآورشد: متاسفانه برخی کاسه داغ‌تر از آش هستند و از امام و رهبری جلو‌تر می‌روند. امام می‌گوید هنگامی که شهید مدرس توسط رضاخان ترور شد از بیمارستان به رضا شاه پیام داد که به او بگویید من زنده‌ هستم. مدرس حالا هم زنده است مردان تاریخ همیشه هستند. بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون این نهضت و انقلاب زنده است.

کد خبر : ۳۱۳۸۰۷