خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان فردا مشخص می‌شود

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: تصمیم بر این است که ترکیب شورای سیاست گذاری هر چه زودتر سر و سامان بگیرد و بیش‌تر از این معطل نماند.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایلنا، با اشاره به اینکه فردا جلسه‌ای برای انتخاب هیات رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: معتقدیم حضور عارف به عنوان سرمایه جریان اصلاحات می‌تواند انسجام بیشتری به این جریان بدهد.

وی افزود: به احتمال زیاد در جلسه فردا رئیس و هیات رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انتخاب خواهد شد و فکر می‌کنم برای ریاست این شورا همه دوستان از شورای هماهنگی و کمیته راهبردی روی گزینه آقای عارف اتفاق نظر دارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: تصمیم بر این است که ترکیب شورای سیاستگذاری هرچه زودتر سر و سامان بگیرد و بیشتر از این معطل نماند.

وی گفت: به نظر من اگر آقای عارف این مسئولیت را بپذیرد٬ با توجه به هویتی که در سطح ملی دارد شاهد انتخاباتی گرم و رقابتی در اسفندماه خواهیم بود.

دبیرکل حاما با تاکید بر اینکه با تشکیل شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هیچ یک از سازوکارهای انتخاباتی منحل نمی‌شود، عنوان کرد: با تشکیل این شورا فعالیت‌های گذشته به شکل منسجم‌تری ادامه پیدا خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: خوشبختانه در رابطه با انتخابات مجلس دهم در جریان اصلاح‌طلب کارها در استان‌ها به خوبی جلو رفته و مشکلی در این خصوص نداریم.

حکیمی‌پور در مورد نظر سیدمحمد خاتمی در رابطه به حضور عارف در شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: آقای خاتمی شخصا در نامه‌ای که به اصلاح‌طلبان دادند بر نقشی که آقای عارف می‌تواند در انسجام هرچه بیشتر جریان اصلاحات داشته باشد و ضرورت استفاده از این ظرفیت تاکید کردند.

کد خبر : ۳۱۲۰۹۲