خبرگزاری کار ایران

به منظور بهره برداری از چند طرح عمرانی؛

معاون اول رییس جمهور وارد استان خراسان جنوبی شد

معاون اول رییس جمهور به منظور بهره برداری از چند طرح عمرانی، دقایقی پیش وارد استان خراسان جنوبی شد

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری بعداز ظهر امروز (شنبه) در بخش دوم از سفر یکروزه خود به استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، وارد فرودگاه بیرجند شد و ازسوی استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند و جمعی از مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است بیمارستان حضرت اباالفضل(ع)‌(میلاد 4) را در شهرستان بیرجند مورد بهره برداری قرار دهد.

افتتاح و بازدید از تصفیه خانه‌ی آب بیرجند و شرکت در جلسه‌ی شورای اداری استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه های دکتر جهانگیری در این سفر خواهد بود.

 جهانگیری پس از ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران، مردم استان خراسان جنوبی را یکی از با فرهنگ ترین مردمان کشور برشمرد و گفت: مردم این استان نقش بسیار مهمی در مقاطع مختلف کشور ایفا کرده اند.

وی اظهار داشت: استان خراسان جنوبی استان مهمی در شرق کشور است که از پتانسیل های زیادی در بخش های مختلف برخوردار است و از نظر معدنی نیز یکی از استان های بسیار مهم کشور به شمار می‌آید.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه استان خراسان جنوبی از نظر موقعیت جغرافیایی در شرایط ویژه ای قرار دارد، گفت: در سفر رییس جمهور به این استان مقرر شد راه آهن این استان به چابهار و پس از آن به مشهد متصل شود و اعتبار مورد نیاز آن نیزدر بودجه‌ی سال جاری پیش بینی شده و امیدوارم در دوره‌ی جدید که دوران پس از تحریم را سپری می کنیم بتوانیم برای این استان کارهای مهمی از جمله راه آهن را به سرانجام برسانیم.

کد خبر : ۳۰۶۲۸۵