خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تیم دولت قبلی هوشمندانه در‌پی بازگرداندن احمدی‌نژاد به تیتر اخبار است

یک نماینده مجلس نهم گفت: تیم دولت قبلی به نحوه هوشمندانه‌ای جریان رسانه‌ای کشور را دنبال کرده تا بهانه‌های مختلف در تیتر اخبار قرار گیرند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در پاسخ به روند شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از احمدی‌نژاد در قوه قضاییه، تصریح کرد: قوه قضاییه انصافاً قوه مستقلی است و به نظر می‌رسد در زمان مناسب به این شکایت نیز رسیدگی می‌کند و نمایندگان مجلس نیز در این راه از قانون تمکین می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، همچنین ادامه داد: تیم دولت قبلی به نحوه هوشمندانه‌ای جریان رسانه‌ای کشور را دنبال می‌کند و به بهانه‌های مختلف علاقه دارند در تیتر اخبار قرار گیرند و احمدی‌نژاد را به تیتر اخبار بازگردانند تا فراموش نشوند.

این عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، همچنین در مورد جرایم مالی برخی افراد منتسب به دولت قبل و لزوم رسیدگی به آنها در آستانه انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به بیداری که در دستگاه‌های نظارتی بوجود آمده و قاطعیت قوه قضاییه، کسی در انتخابات آینده مجلس فرصت استفاده از پول‌های شبهه‌دار را نخواهد داشت.

 

 

کد خبر : ۲۹۷۸۸۷