خبرگزاری کار ایران

قاضی محمدی کشکولی خبر داد؛

مرتضوی با تاخیر به دادگاه آمد/ رسیدگی به پرونده به جلسه بعد موکول شد

ششمین جلسه دادگاه سعید مرتضوی متهم پرونده تامین اجتماعی و بازداشتگاه کهریزک به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاضی محمدی کشکولی٬ قاضی پرونده سعید مرتضوی در اتهام‌های کهریزک و تامین اجتماعی در ارتباط با روند رسیدگی به پرونده دادستان سابق تهران گفت: جلسه امروز در شرف برگزار شدن بود٬ که به دلایلی این جلسه به زمان دیگری موکول شد.

وی با اشاره به اینکه دادگاه در مراحل پایانی است٬ خاطرنشان کرد: جلسه امروز به دو جهت تجدید شده که یکی تاخیر بیش از حد آقای مرتضوی است و دیگری نرسیدن استعلام‌های درخواست شده از سازمان تامین اجتماعی می‌باشد.

قاضی پرونده تامین اجتماعی با اشاره به تاخیر بیش از حد مرتضوی اعلام کرد: متاسفانه به دلیل اینکه آقای مرتضوی دقایقی پس از اعلام ختم جلسه در دادگاه حاضر شدند٬ ناچاراً رسیدگی به این پرونده به جلسه آتی موکول شد.

محمدی کشکولی درباره حضور آقایان احمدی‌مقدم، رادان و علی‌پور برای ارائه توضیحات در خصوص پرونده بازداشتگاه کهریزک٬ تصریح کرد: تا این لحظه نیازی به حضور این عزیزان در دادگاه نیست و در صورت لزوم ایشان نیز احضار خواهند شد.

وی افزود: در جلسه بعدی دادگاه وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی و همچنین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای ارائه پاره‌ای از توضیحات در دادگاه حاضر خواهند شد.

بنابر اعلام قاضی کشکولی ششمین جلسه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی در تاریخ 10 مردادماه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۲۵۱۱